خبر فوری

 
درخواست بلژیک از اینترپل در خصوص تروریست های ضد امنیت ملی در کراچی
کد خبر :2087303263

17:44 1400/03/04


برچسب ها : اینترپل, بلژیک, پاکستان, پاکستان و بلژیک, تروریست, تروریسم, دایره مبارزه با تروریسم,

بلژیک از اینترپل جزئیات تروریست های ضد ملی در کراچی را درخواست کرده است . دایره مبارزه با تروریسم (CTD) نامه ای برای دستگیری شهروندان ضد ملی بلژیکی نوشت.


کراچی : به گزارش راز نیوز | بلژیک از اینترپل جزئیات تروریست های ضد ملی در کراچی را درخواست کرده است . دایره مبارزه با تروریسم (CTD) نامه ای برای دستگیری شهروندان ضد ملی بلژیکی نوشت.

با توجه به جزئیات ، اینترپل نامه ای به بازرس کل کراچی(IG) ، دایره مبارزه با تروریسم (CTD) و معاون بازرس کل پلیس (DIG)  نوشت ، نامه از طریق آژانس تحقیقات فدرال (FIA) نوشته شده است ، در این نامه آمده که لیستی از شهروندان بلژیکی که در کراچی مرتکب تروریسم شده اند ، باید داده شود.

دایره مبارزه با تروریسم (CTD) نامه ای برای دستگیری شهروندان ضد ملی بلژیکی نوشت كه در آن گفته شد، تروریست های ضد ملی متعلق به جنبش ملی متحد (MQM) لندن هستند ، واحد حسین تروریست توسط CTD دستگیر شد ، سلیم بلژیک وعارف آجاکیا شهروندان بلژیك هستند.

در این نامه آمده که این شبکه تروریستی از 30 تا 40 نفر تشکیل شده است، و باید لیست کاملی از کلیه افراد تحت تعقیب به اینترپل ارائه گردد، همچنین تروریست های مستقر در بلژیک بودجه ای از جامعه پاکستان در بلژیک دریافت کرده و ازهمان بودجه خرج کارهای تروریستی خود در کراچی میکنند.

لازم به ذکر است که مقامات تحقیق کننده هنگام دستگیری عوامل گروه سلیم بلژیک گفته بودند که آنها در حال تحقیق در مورد فراهم کردن بمب برای تروریستهای متحد لندن توسط احزاب ضد ملی هستند.

بازجو ها گفتند که یکی از دو بمب کنترل از راه دور در گلستان جهار استفاده شد و دیگری نیز قرار بود در اعتراضات جنبش ملی متحد (MQM) پاکستان در خارج از یک باشگاه مطبوعات منفجر شود.

ارسال نظر

 
1