خبر فوری

 
 
درخواست ابطال حکم نخست وزیر پاکستان درمورد تمدید مدت خدمت ژنرال باجوا در دادگاه عالی پیشاور
کد خبر :61884634

16:18 1398/06/08


برچسب ها : ارتش, پاکستان, ژنرال باجوا, عمران خان,

مطیع الله جان خبرنگار در بیانی از درخواست سید عزیز الدین کاکاخیل وکیل معروف پیشاور در دادگاه عالی پیشاور علیه تمدید سه ساله مدت خدمت ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان توسط عمران خان خبر داد و گفت: در این دادخواست آمده است که این اقدام عمران خان غیر قانونی بوده است.


خيبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز، مطیع الله جان خبرنگار در بیانی از درخواست سید عزیز الدین کاکاخیل وکیل معروف پیشاور در دادگاه عالی پیشاور علیه تمدید سه ساله مدت خدمت ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان توسط عمران خان خبر داد و گفت: در این دادخواست آمده است که این اقدام عمران خان غیر قانونی بوده است. گفتنی است کاکا خیل وکیل معروف پیشاور که معروف به چنین دادخواست هایی است از اعضای دادگاه عالی پیشاور و همچنین عضو کانون وکلای دادگستری پیشاور است.
در این دادخواست هفت صفحه ای گفته شده است که دفتر نخست وزیری بیانیه ای منتشر کرده که براساس آن عمران خان مدت خدمت ژنرال قمر جاوید باجوا را که در نوامبر 2019 به پایان می‌رسید را به مدت سه سال دیگر تمدید کرده است که این اقدام غیر قانونی است. متقاضی، این اقدام نخست وزیر را در دسته اهمیت دادن به نزدیکان عنوان کرد و از دادگاه خواست تا حکم عمران خان نخست وزیر پاکستان را ابطال و آن را غیر قانونی اعلام کند.

ارسال نظر

 
1