خبر فوری

 
درج شکایت علیه محسن نقوی رئیس شبکه 24 نیوز به جرم پخش زنده زیارت عاشورا
کد خبر :1504201192

13:47 1399/06/13


برچسب ها : زیارت عاشورا, شبکه خبری, شیعه,

پلیس منطقه صنعتی قائد اعظم لاهور پرونده ای را علیه محسن نقوی مالک و مدیر اجرایی 24NEWS به اتهام گسترش فرقه گرایی از طریق رسانه ثبت کرده است.


لاهور: به گزارش راز نیوز| رسانه های پاکستان از درج شکایت علیه محسن نقوی رئیس شبکه 24 نیوز به جرم پخش زنده زیارت عاشورا در روز عاشورا و توهین به مقدسات اهل سنت خبر داده و ابراز داشتند: شکایت به دستور سازمان تنظیم مقررات رسانه های الکترونیکی پاکستان PEMRA به اتهام توهین اصحاب درج شده است.

پلیس منطقه صنعتی قائد اعظم لاهور پرونده ای را علیه محسن نقوی مالک و مدیر اجرایی 24NEWS تحت ماده 298 آ (قانون مجازات پاکستان) و بخش W11 قانون مبارزه با تروریسم به دلیل گسترش فرقه گرایی از طریق رسانه به درخواست خالد محمود ساکن منطقه UET ثبت کرده است.

شایان ذکر است یکی از افراد دست اندر کار در انتشارات کتاب های شیعه به شرط عدم افشای هویتش در گفتگو با خبرنگار راز نیوز گفت: عناصر تکفیری و پشت پرده از چند سالی است که به بهانه های مختلف درپی خاتمه کتاب های ادعیه بویژه کتاب هایی که در آن ها متن زیارت عاشورا نوشته شده است هستند و به این بهانه یک مالک کتاب فروشی واقع در مدرسه شیعه منطقه خوشاب را سه بار دستگیر و دادگاهی کرده اند و در نهایت وی به دلیل فشار و آزار و اذیت های فراوان از سوی این عناصر، مجبور به بستن مغازه خود شد.

ارسال نظر

 
1