خبر فوری

 
 
در پی دعوت ولیعهد امارات، عمران خان به امارات متحده عربی رسید
کد خبر :93144480

13:26 1397/08/27


برچسب ها : امارات, امارات متحده عربی, پاکستان,

نخست وزیر پاکستان عمران خان با ولیعهد ابوظبی، شیخ محمد بن زید دیدار و در رابطه با روابط دوطرفه و منافع مشترک دوجانبه نیز گفتو گو کرد.



نخست وزیر پاکستان عمران خان با ولیعهد ابوظبی، شیخ محمد بن زید دیدار و در رابطه با روابط دوطرفه و منافع مشترک دوجانبه نیز گفتو گو کرد. با رسیدن عمران خان و هیئت همراه وی مورد استقبال وزیر کشور امارات جابر بن سلطان قرار گرفت. گفتنی است با رسیدن عمران خان به کاخ پادشاهی امارات مورد استقبال با برگزاری مراسم نظامی نیز قرار گرفت. گفتنی است به همراه عمران خان مقاماتی از جمله، قمر جاوید باجوه، وزیر دارایی اسد عمر، وزیر انرژی، وزیر نفت و مشاور خصوصی عمران خان برای تجارت نیز به همراه او هستند. ناگفته نماند شاه محمود قریشی نیز که از قبل در ابوظبی حضور داشت به هیئت همراه پیوست.

نخست وزیر پاکستان عمران خان به دعوت ولیعهد امارات شیخ محمد بن زید به امارات سفر کرده است. گفتنی است با رسیدن عمران خان و هیئت همراه به کاخ پادشاهی امارات، مورد استقبال ولیعهد، شیخ محمد بن زید بن سلطان النهیان نیز قرار گرفت.

عمران خان در رابطه با افزایش روابط تجاری میان دوطرف ،روابط دوجانبه، امور مربوط به منطقه و دنیا، با ولیعهد امارات گفتو گو کرد.

لازم به ذکر است، این سفر عمران خان به امارات از جنبه های مختلفی حائز اهمیت است. ممکن است طی این سفر علاوه بر نفت به عنوان قرض، امارات بسته کمک مالی نیز به عمران خان دهد.

ارسال نظر

 
1