خبر فوری

 
در انتخابات عمومی،کمیسیون انتخابات،مجازات کارکنان انتخابات را تعیین کرد
کد خبر :397102307

14:14 1397/04/25


کمیسیون انتخابات پاکستان برای انتخابات 2018 افرادی را که رای دهندگان را مجبور به رأی دادن بکنند و یا به صورت غیر قانونی تغییراتی را در آرأ ایجاد بکنند را مجازاتی را تعیین کرده است.


در انتخابات عمومی،کمیسیون انتخابات،مجازات کارکنان انتخابات را تعیین کرد

کمیسیون انتخابات پاکستان برای انتخابات 2018 افرادی را که رای دهندگان را مجبور به رأی دادن بکنند و یا به صورت غیر قانونی  تغییراتی را در آرأ ایجاد بکنند را مجازاتی را تعیین کرده است.

به گفته مقامات کميسيون انتخابات، هيئت های انتخابات هيچ تغييري در مقالات نخواهند داشت. واگر فردی عمدا بند مقالات را از مهر و موم خارج کند مجازات خواهد شد.علاوه بر آن برداشتن بند مقالات سپس جایگزین کردن بند مقالات دیگر ، مهر بند مقالات را خراب کردن،و حتی جعل سازی مهر بند مقالات مجازات خواهد داشت.که 6 ماه حبس یا صد هزار روپیه جریمه و یا هر دو مجازات شامل می شود.مقامات افزودند که افرادی را که رای دهندگان را مجبور به رأی دادن بکنند و یا به صورت غیر قانونی  تغییراتی را در آراء ایجاد بکنند غیر قانونی بوده و مجازات خواهند شد.و یا افشا کردن رای ، و یا کسی را از رای خود با خبر کردن هم غیر قانونی بوده،که 2 سال حبس یا صد هزار روپیه جریمه و یا هر دو مجازات شامل خواهند شد.

کمیسیون انتخابات اعلام کرده است که در زمان شمارش و ارزیابی آرأی اگر در حق نامزد های انتخابی به رای دهندگان اطلاع داده شود 6 ماه حبس یا صد هزار روپیه جریمه مجازات خواهند شد.

ارسال نظر

 
1