خبر فوری

 
 
در انتخابات طبق وظیفه خود خدمات ارائه خواهیم کرد : فرمانده ارتش پاکستان
کد خبر :45304492

10:11 1397/04/31


ستاد برگزاری انتخابات پاکستان از ما درخواست برقراری امنیت در حین برگزاری انتخابات را خواستار شده است که ما نیز طبق وظیفه خود خدماتی را ارائه خواهیم داد.


روابط عمومی ارتش پاکستان گفت : ستاد برگزاری انتخابات پاکستان از ما درخواست برقراری امنیت در حین برگزاری انتخابات را خواستار شده است که ما نیز طبق وظیفه خود خدماتی را ارائه خواهیم داد.
فرمانده ارتش پاکستان در مصاحبه ای با نشریه مطبوعاتی گفت که این خدمات را براساس ماده 220 و 245 قانون اساسی ارائه خواهیم داد.
طبق گفته ی وی ارتش پاکستان براساس وظیفه خود فضای انتخاباتی امنی را برای مردم فراهم خواهد کرد.
ناگفته نماند که در جلسه مجلس سنا  حزب هایی مثل  ppp و PML('N) در حین جسله خواهان شفاف سازی هایی بودند این درحالیست که گروه های دیگر به جای خودخواهی ، خواهان برقراری نظم و امنیت در حین برگزاری انتخابات بودند.
روز گذشته در مجلس سنا طبق سخنرانی انجام شده توسط یکی از رهبران حزب مسلم لیگ (PML('N درباره تخلف در انتخابات گفت : من قبلا هم تذکر داده بودم که نباید در انتخابات تخلفی صورت بگیرد و درصورت تخلف در انتخابات حتی اگر از سوی بزرگترین و مهم ترین مقام کشوری هم که باشد پاسخ آن بسیار کوبنده و خطرناک خواهد بود درحالیکه هیچ کس نتواند جلوی آن پاسخ را بگیرد.
طبق گفته ی مشاهد حسین هر کار خرابی که خواستید کردید ولی اجازه دهید که انتخابات به نحو احسن و بدون جانبداری از حزب خاصی اجرا شود ولی درصورت مشاهده تخلف از سوی هرشخصی پاسخ آن بسیار سخت خواهد بود درحدی که هیچ ارگان امنیتی نتواند از این پاسخ جلوگیری بکند.

ارسال نظر

 
1