خبر فوری

 
 
دایره مبارزه با تروریسم از دستگیری یک تروریست در کراچی خبر داد
کد خبر :577157323

14:56 1399/12/03


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, تروریست, تروریسم, دایره مبارزه با تروریسم, فعال ملی گرای سند, کراچی,

دایره مبارزه با تروریسم از دستگیری یک فرد به اتهام حمله به نیروهای امنیتی و وابسته به گروه ملی گرای ایالت سند طی عملیاتی در منطقه قیوم آباد کراچی خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم ضمن منتشر کردن گزارشی مدعی دستگیری یک فرد عامل حملات انفجاری بوسیله نارنجک دستی علیه نیروهای رنجر و امنیتی در ایالت سند شد و گفت: نیروهای امنیتی طی عملیات سری در منطقه قیوم آباد، وکاش کمار ملقب به سونو از افراد وابسته به گروه اصغر شاه ملقب به سجاد شاه ارتش انقلابی سندهو دیش (از گروه های مسلح آزادی خواه فعال در ایالت سند) و عامل حمله بوسیله نارنجک به خودرو و ایست بازرسی های نیروی رنجرز را دستگیر کردند. همچنین از فرد دستگیر شده یک عدد نارنجک نیز کشف شده است.

براساس این اعلامیه، متهم دستگیر شده در پناه دادن به سایر تروریست های گروه سجاد شاه و انجام عملیات جمع آوری اطلاعات و تعقیب مهندسان چینی پالایشگاه ملی نفت نقش داشته است.

این درحالی است که یکی از پیج های حقوق بشری فعال به نام Kahkashan Haider ضمن رد کردن اعلامیه دایره مبارزه با تروریسم، نوشت: تنها جرم این فرد حرف زدن برای حقیقت بود و این کار در این کشور به معنای آن است که شما یک خیانتکار، کافر و تررویست هستید.

ارسال نظر

 
1