خبر فوری

 
دادگاه عالی ایالت سند: تلاش نیروی پلیس برای بازیابی افراد ربوده شده قابل قبول نیست
کد خبر :2092911186

17:55 1398/02/25


برچسب ها : افراد ربوده شده, پاکستان, دادگاه عالی, سند,

دادگاه عالی ایالت سند در رابطه با درخواست های مکرر بازیابی بیش از 70 تن از افراد ناپدید و ربوده شده از بازرس کل نیروی پلیس ایالت سند، فرمانده کل ارتش ایالتی سند (رینجرز) و دیگر سازمان ها با دادن مهلت تا هفتم اوت، خواستار ارائه گزارش تکمیلی از پرونده افراد گم یا ربوده شده، شد.


به گزارش راز نيوز، دادگاه عالی ایالت سند در رابطه با درخواست های مکرر بازیابی بیش از 70 تن از افراد ناپدید و ربوده شده از بازرس کل نیروی پلیس ایالت سند، فرمانده کل ارتش ایالتی سند (رینجرز) و دیگر سازمان ها با دادن مهلت تا هفتم اوت، خواستار ارائه گزارش تکمیلی از پرونده افراد گم یا ربوده شده، شد.
تیم دو نفره قاضی نعمت الله پهلپوتو و قاضی کی کی پس از بررسی پرونده بازیابی 70 تن از افراد ناپدید و ربوده شده، از تلاش های نیروی پلیس ایالت سند در این زمینه ابراز نارضایتی کردند.
قاضی نعمت الله پهلپوتو در این میان بیان داشت: باتوجه به اقدامات نیروی پلیس برای بازیابی افراد ربوده شده، این افراد تا قیامت هم بازیاب نخواهند شد، ما خواستار نتایج هستیم، گزارش های اداری قابل قبول نیستند، افسران جی آی تی به خوبی به وظایفشان عمل نمی کنند.
وکیل یکی از خانواده ها گفت: قیصر خان و رحمت خان را پس از آنکه از باغ آرام دستگیر کردند، ناپدید شدند.
قابل ذکر است بسیاری از افراد به بهانه های مختلف توسط نیروهای سازمان های اطلاعاتی پاکستان از سرتاسر پاکستان ربوده شده و ناپدید می شوند که پس از مدت های طولانی یا افراد با جسمی شکنجه شده به خانه هایشان بازمی‌گردند و یا اجسادشان در بیابان ها کشف می‌شوند.

ارسال نظر

 
1