خبر فوری

 
 
دادگاه عالی اسلام آباد: عدم بازگشت افراد مفقود شده بی کفایتی دولت و شکست زعامداران است
کد خبر :700206384

16:52 1399/10/22


برچسب ها : افراد ربوده شده, پاکستان, پلیس, دادگاه عالی اسلام آباد, ربایش, سازمان های امنیتی,

قاضی ارشد دادگاه عالی اسلام آباد در جلسه بررسی پرونده فرد ربوده شده توسط سازمان های امنیتی، ضمن ابراز خشم و نارضایتی از کارکرد پلیس و نهادهای مرتبط، مفقود شدن افراد را بی کفایتی دولت و شکست زعامداران کشور دانست.


اسلام آباد : به گزارش راز نیوز| قاضی محسن اختر کیانی در جلسه ای که امروز در دادگاه عالی اسلام آباد برگزار شد، با بیان اینکه عدم بازگشت افراد مفقود شده (توسط سازمان های امنیتی پاکستان ) بی‌کفایتی دولت و شکست زعامداران است، اظهار داشت درصورتیکه عمر عبدالله فرد مفقود شده در دادگاه حاضر نشد، افسران مرتبط آماده برای رفتن به زندان باشند. دادگاه اطلاعیه ای به وزیر کشور، وزیر دفاع و بازرس کل وقت ربوده شدن نامبرده ارسال و از آنها خواست تا شخصا در دادگاه حاضر شوند.

 

قاضی خطاب به مالک نعیم ناظر ارشد پلیس، گلفام ورائچ افسر بازجو وقت ربوده شدن، حسنین حیدر تهیم وکیل مدافع دولتی ضمن ابراز خشم و نارضایتی، خاطر نشان ساخت که شما تنها لباس فرم بر تن کرده اید درحالیکه هیچکس کار نمیکند، زعامداران کشور نباید از طریق فعالیت های غیرقانونی به کشور به اصطلاح خدمت کنند، با این وجود که از ثبت این پرونده شش سال میگذرد، اما تاکنون پیشرفتی نداشته است.
قاضی در پاسخ به اظهارات افسر بازجو که گفت تحقیقات ادامه دارد، گفت: شش سال است که دادخواست تحت بررسی است، 26 26 مرتبه شما ها جلسه تشکیل داده اید، اگر شما ها به دنبال حل این مسئله نیستید، دادگاه کار را پیش خواهد برد.
محسن اختر کیانی در ادامه گفت: شش سال است که شماها شهروندان را مفقود کرده اید، هیئت حاکمه و زعامداران باید پاسخگو باشند، ربایش افراد نشانه بی کفایتی دولت و شکست حکومت است.

 

ارسال نظر

 
1