خبر فوری

 
 
دادستان کل پاکستان : اولین اقدام درمورد پرونده بنی گاله باید عليه نخست وزیر، انجام شود
کد خبر :1605452041

13:24 1397/07/13


برچسب ها : پاکستان, دادستان کل, دادگاه عالی,

دادستان کل پاکستان، ثاقب نثار، طی شنیدن دادرسی پرونده مربوط به ساخت و ساز های غیر قانونی در بنی گاله گفت : اداره توسعه سرمایه ابتدا در این مورد باید عليه نخست وزیر پاکستان عمران خان، اقدام کند.


اسلام آباد : دادستان کل پاکستان، ثاقب نثار، طی شنیدن دادرسی پرونده مربوط به ساخت و ساز های غیر قانونی در بنی گاله گفت : اداره توسعه سرمایه ابتدا در این مورد باید عليه نخست وزیر پاکستان عمران خان، اقدام کند.

پرونده ساخت و سازهای غیر قانونی در بنی گاله، زیز نظر دادستان کل پاکستان، ثاقب نثار، و تیم 3 نفری دادگاه عالی پاکستان دادرسی شد.ثاقب نثار طی شنیدن و دادرسی به این پرونده گفت : عمران خان یک متقاضی است، اولین قدم را برای تنظیم و بررسی این پرونده بردارید. بابر اعوان، وکیل نخست وزیر پاکستان عمران خان نیز دراین زمینه گفت : برای بررسی خانه نخست وزیر در بنی گاله به اداره توسعه سرمایه، رجوع خواهیم کرد.

دادستان کل خطاب به وکیل نخست وزیر پاکستان افزود، چه چیزی را برای رسیدگی به اداره توسعه سرمایه ارائه خواهید کرد؟ آیا اسنادی را خواهید برد که در آن نقشه و محل خانه تعیین نشده است؟ وی درادامه نیز اظهار داشت، اداره توسعه سرمایه نخستین اقدام دراین پرونده را باید عليه نخست وزیر، انجام دهد.

این درحالی است که طی زمان دادگاه قبلی در مورد پرونده رسیدگی به ساخت و ساز های غیر قانونی در بنی گاله ،سازمانی نیز در این رابطه گزاررشی را به دادگاه ارائه کرده بود. پس از این گزارش، دادستان کل پاکستان گفته بود که از افرادی که ساخت و ساز غیر قانونی داشته اند باید جریمه دریافت شود. دولت باید علاوه بر پرداخت جریمه های سابق، از مردم نیز باید دراین زمینه جریمه دریافت کند. در این زمینه نخست باید نخست وزیر پاکستان جریمه پرداخت کند.

ارسال نظر

 
1