خبر فوری

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دادستان پاکستان در جریان جلسه دیوان عالی این کشور در اسلام آباد از گزارش نهادهای امنیتی مبنی بر احتمال وقوع حمله انتحاری علیه عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف و نخست وزیر پیشین خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دیوان عالی پاکستان روز گذشته به بررسی دادخواست علیه مسدود شدن مسیرهای مواصلاتی و بازداشت ها در جریان راهپیمایی مردمی حزب تحریک انصاف پاکستان پرداخت.

در جریان این نشست، دادستان کل پاکستان اعلام داشت: جان عمران خان در معرض خطر قرار دارد، طبق گزارش نهادهای امنیتی ما خطر وقوع حمله انتحاری علیه عمران خان وجود دارد.

سپس قاضی اعجاز الاحسن در این خصوص اظهار داشت: شما در حال دور شدن از اصل ماجرا هستید، به من بگویید آیا پلیس با یورش به منازل رهبران سیاسی آن را تحت بازداشت قرار می دهد؟ شما از عملیات های شبانه و یورش به منازل رهبران سیاسی چه لذتی می برید؟ اگر مشکل دولت با بزرگراه سری نگر است بنابراین لاهور و دیگر شهرهای ایالت پنجاب بر چه مبنایی به تعطیلی کشیده شده اند؟

در پایان این جلسه دادستان گزارش نهادهای امنیتی پاکستان مبنی بر احتمال وقوع حمله تروریستی را به دیوان عالی این کشور تقدیم نمود.

 

ارسال نظر

 
1