خبر فوری

 
خودداری وزارت خارجه پاکستان از ارائه جزئیات سفر عمران خان به آمریکا
کد خبر :361841558

22:00 1398/05/03


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, دفتر وزارت خارجه, سخنگوی وزارت خارجه, محمد فیصل,

دکتر محمد فیصل سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در مصاحبه خبری اعلام کرد: پس از سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به آمریکا روابط بین آمریکا و پاکستان بهبود یافته است. در حالی که وی از ارائه جزئیات مسائل بین پاکستان و آمریکا خودداری کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، دکتر محمد فیصل سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در مصاحبه خبری اعلام کرد: پس از سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به آمریکا روابط بین آمریکا و پاکستان بهبود یافته است. در حالی که وی از ارائه جزئیات مسائل بین پاکستان و آمریکا خودداری کرد.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در نشست هفتگی اظهار کرد: نتایج سفر عمران خان به آمریکا بیشتر از انتظارات وابسته به وی بود. روابط سرد بین دو کشور به پایان رسیده است و اکنون روابط دوجانبه بین آمریکا و پاکستان گسترش خواهد یافت.

طی این جلسه وی در پاسخ به سوال، پاکستان در عوض بهبود روابط، گسترش تجارت و دیگر مسائل که آمریکا حاضر به گفتگو با مقامات پاکستان شده است چه وعده ای به آمریکا داده است گفت: اکنون از ارائه جزئیات این قرار داد عذر خواهی می کنم.

دکتر رفعت حسین تجزیه نگار معروف روابط بین الملل گفت: مذاکرات بین سازمان اطلاعاتی پاکستان، ستاد مرکزی ارتش پاکستان و پنتاگون هنوز ادامه دارد. پس از اتمام مذاکرات نتایج روشن خواهد شد.

ارسال نظر

 
1