خبر فوری

 
 
خواجه حبیب: پاکستان و ایران طی همکاری دوجانبه می توانند به فقر در منطقه پایان دهند
کد خبر :1134972502

11:52 1399/08/27


برچسب ها : ایران, پاکستان, پاکستان و ایران, تجارت, فدراسیون فرهنگ و تجارت ایران و پاکستان, گذرگاه مرزی,

خواجه حبیب رئیس فدراسیون فرهنگ و تجارت ایران و پاکستان طی گفتگو با اصحاب رسانه اظهار داشت که پاکستان و ایران طی همکاری دوجانبه می توانند به فقر در منطقه پایان دهند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| خواجه حبیب رئیس فدراسیون فرهنگ و تجارت ایران و پاکستان طی گفتگو با اصحاب رسانه پس از اجلاس برگزار شده به منظور انتخابات فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان FPCCI، سفر جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به پاکستان را خوشایند قرار داد و گفت: این سفر علاوه بر آنکه موجب افزایش روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور می شود، نتایج مثبتی برای منطقه نیز به همراه خواهد داشت و تصمیم برای حمایت و همکاری بنادر چابهار و گوادر سرنوشت منطقه را تغییر خواهد داد. پاکستان و ایران طی همکاری های دوجانبه می توانند به فقر در منطقه پایان دهند.

وی افزود: ساخت گذرگاه مرزی در رمدان توسط ایران به تحقق اهداف تجاری دوجانبه و تقویت فعالیت های تجاری کمک می کند. پاکستان برای بهره مندی از اوضاع متغیر منطقه و گسترش روابط تجاری با تهران، باید اقدامات تازه ای انجام دهد. پاکستان برای تجارت دوجانبه، باید توافقنامه ای چون توافق تجارت آزاد با چین را امضاء کند درحالیکه برای تامین نیاز های انرژی، باید در پروژه گاز تجدید نظر شود.

ارسال نظر

 
1