خبر فوری

 
 
خنثی سازی حمله مسلحانه به مرکز پلیس در شهر لاهور پاکستان
کد خبر :1279702257

10:35 1399/09/04


برچسب ها : پلیس لاهور, حمله انتحاری, عملیات تروریستی, گروه مبارزه با تروریسم, نیروهای مبارزه با تروریسم,

یک مهاجم انتحاری که قصد ورود به مرکز پلیس در یکی از مناطق شهر لاهور در ایالت پنجاب را داشت توسط نیروهای حفاظتی به هلاکت رسید.



لاهور: به گزارش راز نیوز| یک مهاجم انتحاری که قصد ورود به مرکز پلیس در یکی از مناطق شهر لاهور در ایالت پنجاب را داشت توسط نیروهای حفاظتی به هلاکت رسید.
بر اساس جزئیات منتشر شده، پلیس لاهور از خنثی سازی حمله یک مهاجم انتحاری به مرکز نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم در خیابان برکی خبر داد.
طبق گفته پلیس یک مهاجم مسلح و انتحاری لحظاتی پیش تلاش نمود به داخل ساختمان مرکز نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم پلیس در لاهور نفوذ نماید، وی پس از درخواست کارت شناسایی از سوی نیروهای حفاظتی اقدام به تیراندازی نمود، که با واکنش به هنگام نیروهای حفاظتی در دم به هلاکت رسید.
از وی یک عدد جلیقه انفجاری، ۲ نارنجک دستی و یک قبضه اسلحه کلت کشف و ضبط گردید.
تیم خنثی‌سازی بمب بلافاصله با حضور در محل عملیات خنثی‌سازی جلیقه انفجاری را آغاز نمود.
سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم پلیی در این خصوص اظهار داشت: طبق اطلاعات اولیه منتشر شده فرد مذکور قصد انفجار انتحاری در مرکز پلیس را داشت، تحقیقات در این خصوص از طریق بررسی ابعاد مختلف این حادثه آغاز شده است و به زودی تمامی اعضای شبکه مرتبط با این حادثه تروریستی شناسایی و دستگیر خواهند شد.
لازم به ذکر است روابط عمومی ارتش پاکستان روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای از هلاکت دو عضو ارشد گروه تروریستی داعش در منطقه شمال غرب پاکستان خبر داد.
طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، این تروریست ها به صورت مستقیم با بخش جاسوسی سازمان اطلاعات هند در ارتباط بودند.

از سویی دیگر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان با انتشار بیانیه‌ای ادعای مقامات امنیتی پاکستان مبنی بر هلاکت مهاجم انتحاری را تکذیب و مدعی شد در حمله انتحاری یک دستگاه اتوبوس متعلق به پلیس را هدف قرار داده است.
محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه خود در توییتر ابراز داشت: یک دستگاه اتوبوس متعلق به پلیس را در مقابل دفتر بخش مبارزه با تروریسم را به صورت انتحاری هدف قرار دادیم که در اثر آن اتوبوس مذکور به صورت کامل منهدم گردید و تمامی سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.
وی افزود: رسانه های جیره خوار ارتش پاکستان در ادعایی دروغین، واقعیت ماجرا را به صورت کامل تغییر داده و مدعی کشته شدن نیروی ما پیش از رسیدن به هدف شده اند، در حالی که کاملاً کذب و نادرست است.

ارسال نظر

 
1