خبر فوری

 
خشم عناصر تکفیری پاکستان از تصمیم دولت محلی سند برای مختومه نمودن پرونده های قضایی علیه شیعیان
کد خبر :700137940

13:42 1399/11/29


برچسب ها : افراد تکفیری, دادستان کل سند, دولت محلی ایالت سند, راهپیمایی دفاع از عزاداری, راهپیمایی سکر تا کراچی, راهپیمایی شیعیان, شورای علمای شیعه, شیعیان پاکستان, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, کمیته اقدام اهل سنت,

تصمیم دولت محلی ایالت سند مبنی بر مختومه نمودن تمامی پرونده های قضایی تشکیل شده علیه شیعیان در جریان راهپیمایی اربعین حسینی خشم عناصر تروریستی تکفیری پاکستان را برانگیخت.


کراچی: به گزارش راز نیوز| تصمیم دولت محلی ایالت سند مبنی بر مختومه نمودن تمامی پرونده های قضایی تشکیل شده علیه شیعیان در جریان راهپیمایی اربعین حسینی خشم عناصر تروریستی تکفیری پاکستان را برانگیخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، به دنبال تسلیم دولت محلی ایالت سند در قبال راهپیمایی عظیم شیعیان به رهبری شورای علمای شیعه پاکستان و تصمیم دولت مبنی بر لغو تمامی شکایت نامه های تنظیم شده علیه شیعیان و عزاداران حسینی در ایام محرم و اربعین کمیته اقدام سنی ایالت سند طی بیانیه ای ضمن محکوم نمودن این تصمیم دولت محلی سند طی یک فراخوان از تمامی اعضای این کمیته و دیگر پیروان خود درخواست نموده است روز جمعه مطابق با اول اسفند ماه در سرتاسر ایالت سند به تظاهرات علیه دولت محلی بپردازند.

کمیته اقدام سنی ایالت سند در این بیانیه خود آورده است: تصمیم سید فیض شاه دادستان کل سند مبنی بر لغو تمامی شکایت نامه های تنظیم شده علیه عناصری که مرتکب گستاخی به ساحت پیامبر(ص)، مقام اصحاب رسول (رضی الله عنهم) و اهل بیت(رضی الله عنهم) شده و به صورت غیر قانونی اقدام به برگزاری مشی(پیاده روی) غیر قانونی در اربعین نمودند این نکته را به اثبات می رساند که شخص دادستان فردی یکجانبه گرا، دشمن اهل سنت و اجرا کننده سیاست های تفرقه گرایانه می باشد، در مخالفت با این اقدام دادستان کل سند روز جمعه 19 فوریه به عنوان روز اعتراض و تظاهرات در سراسر ایالت سند برگزار خواهد شد.

این بیانیه مربوط به نشست خبری چند تن از شخصیت های برجسته تکفیری عضو کمیته اقدام سنی از جمله سید محمد پریل شاه بخاری رئیس این کمیته در ایالت سند، عبدالکریم مری، نجم الدین مجاهد، سید عاصم علی شاه، چودری ناصر و ... می باشد.

لازم به ذکر است پس از برگزاری راهپیمایی عظیم شیعیان ایالت سند از شهر سکر به سمت شهر بندری کراچی و برگزاری مذاکرات میان نمایندگان دولت محلی ایالت سند و مسئولان برگزاری راهپیمایی تمامی پرونده های قضایی تشکیل شده علیه شیعیان که بالغ بر 650 هزار پرونده با اتهامات سنگین همچون اهانت به اهل بیت(ع) و اصحاب پیامبر(ص) و همچنین مواد قانونی مربوط به فعالیت های تروریستی تشکیل شده بود طی حکمی از سوی سید فیض شاه دادستان کل سند لغو گردید.

ارسال نظر

 
1