خبر فوری

 
 
خسارت های سنگین به چین در مناقشات مرزی، اظهارات راجنات سینگ در مجلس لوک سابا
کد خبر :21610413

16:58 1399/06/25


برچسب ها : ارتش چین, ارتش هند, درگیری, راجنات سینگ, گولوان, لداخ,

راجنات سینگ در مجلس لوک سابای هند اظهار داشت: در فروردین ماه چین استقرار نیروهای خود را افزایش داده است.وقتی در ماه اردیبهشت مشکلاتی بوجود آمد، آنها در مورد اراضی مورد تجاوز شده بحث کردند.


دهلی نو: به گزارش راز نیوز| راجنات سینگ در مجلس لوک سابای هند اظهار داشت: در فروردین ماه چین استقرار نیروهای خود را افزایش داده است.وقتی در ماه اردیبهشت مشکلاتی بوجود آمد، آنها در مورد اراضی مورد تجاوز شده بحث کردند.
وی افزود: ارتش چین قصد داشت به چند منطقه نفوذ کند، در پاسخ، ارتش هند وارد عمل شد و نشان داد که هیچ گونه تجاور بر تمامیت ارضی در سطح نظامي و استراتژيك پذيرفته نخواهد شد پس از آن در تاریخ 26اردیبهشت درگیری خشونت آمیزی بین ارتش های دو کشور در منطقه گولوان ایجاد شد.در این درگیری به ارتش چین خسارت های سنگینی وارد شد.
وی گفت: اکنون کشور هند و چین توافق كرده اند كه صلح و دوستی را در مرزها برقرار كنند و هرگونه پیشرفت در مرز دو کشور فقط از طریق روابط دو جانبه امكان پذیر است.
وی به مقامات حاضر در مجلس لوک سابا خبر داد که ارتش چین چندین بار مرز لداخ را مورد هدف قرار داده و قصد نفوذ به آنجا را داشته ولی ارتش چین در برابر پاسخ حملات ارتش هند متحمل خسارات سنگینی شده است.

ارسال نظر

 
1