خبر فوری

 
 
خریداری 5 جنگنده میراج مصری توسط ارتش پاکستان
کد خبر :1720009683

18:06 1398/01/29


برچسب ها : پاکستان, جنگنده, مصر, میراج, میراژ,

ایلن وارنس از تحلیل گران مجله بازنگری نظامی آسیا در پیام تویتری خود طی خبری از خرید 5 جنگنده میراج مصر توسط ارتش پاکستان افشاگری کرد.


 

‌به گزارش راز نيوز، ایلن وارنس از تحلیل گران مجله بازنگری نظامی آسیا در پیام تویتری خود طی خبری از خرید 5 جنگنده میراج مصر توسط ارتش پاکستان افشاگری کرد. طبق جزئیات به دست آمده ، ایلن وارنس روز چهارشنبه با مجاهد انور خان فرمانده کل نیروی هوایی ارتش پاکستان در مقر مرکزی نیروی هوایی در اسلام آباد مصاحبه ای انجام داد. وی پس از آن در پیام تویتری خود اذعان داشت که نیروی هوایی پاکستان طی هفته های آینده 5 جنگنده میراج از کشور مصر خریداری خواهد کرد. روند گفتگو برای خرید جنگنده ها از مصر میان طرفین از دو سال گذشته جریان داشت، که در حال حاضر این روند به مرحله نهایی خود و توافق طرفین رسیده است. قابل ذکر است که ارتش پاکستان جنگنده ها را برای اهداف پشتیبانی و عملیاتی خریداری می کند. خرید این جنگنده ها موجب تقویت هرچه بیشتر نیروی هوایی و قدرت ارتش این کشور خواهد شد.
 


لازم به ذکر است که ایلس وارنس برای حاصل کردن تجربیاتی در خصوص خبرنگاری، تاکنون به بیش از 60 کشور سفر کرده است و به کشور پاکستان نیز در دفعات متعدد سفر کرده و درخصوص نیروی هوایی این کشور دو کتاب نیز تالیف نموده است. از طرفی لازم به ذکر است که جنگنده های میراج ساخت رژیم صهیونیستی هستند که مصر نیز از آن این جنگنده ها را خریداری کرده است . حال پاکستان نیز خواهان خریداری جنگنده های میراج از کشور مصر است.

ارسال نظر

 
1