خبر فوری

 
خروج نزدیک به 250 زائر پاکستانی از قرنطینه 15 روزه دولت پاکستان
کد خبر :1095351730

12:29 1398/12/10


برچسب ها : PAKISTAN HOUSE, خانه پاکستان, زائران پاکستانی, مرز ایران و پاکستان, مرز تفتان, مرز میرجاوه, ویروس کرونا,

وزارت بهداشت پاکستان تعداد 252 زائر پاکستانی که از ایران وارد شده بودند را پس از گذشت 15 روز عاری از هرگونه مورد مشکوک به ویروس کرونا دانست و آنان را از قرنطینه خارج نمود.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| وزارت بهداشت پاکستان تعداد 252 زائر پاکستانی که از ایران وارد شده بودند را پس از گذشت 15 روز عاری از هرگونه مورد مشکوک به ویروس کرونا دانست و آنان را از قرنطینه خارج نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تعداد 252 زائر پاکستانی پس از اعلام عدم ابتلای تمامی این افراد به ویروس کرونا از قرنطینه 15 روزه واقع در منطقه مرزی خارج شدند، بر این اساس تمامی این افراد بدون هیچگونه نگرانی قادر خواهند بود پس از سفر به کویته، به سمت مقاصد اصلی خود ادامه مسیر دهند، کویته شهر ارتباطی میان مرز تفتان(میرجاوه) و دیگر مناطق پاکستان است.

عبدالغنی افسر بهداشت و درمان ناحیه ای نیز با اشاره به ورود زائران جدید از گذرگاه مرزی تفتان(میرجاوه) اظهار داشت: تمامی این زائران به استراحت گاه موسم به «خانه پاکستان» منتقل خواهند شد و پس از گذشت 48 ساعت عملیات غربالگری و شناسایی مبتلایان و یا افراد مشکوک به کروناویروس آغاز خواهد شد.

از سوی دیگر در پی تماس سه نفر با سازمان بهداشت شهر کویته مبنی بر احتمال مبتلا بودن به ویروس کرونا پزشکان پس از معاینه و انجام آزمایشات مربوطه این افراد را عاری از هرگونه ویروس کرونا دانستند.

دکتر نورالله سرپرست پزشکی بیمارستان فاطمه جناح در این باره اظهار داشت: تمامی این سه فرد اخیرا سابقه سفر به ایران را داشته اند و پس از ورود به کویته عارضه سردرد، تب و سرفه را با خود به همراه داشتند، اما پس از معاینه تخصصی هیچ نوع ویروس کرونا در آنان تشخیص داده نشده است.

ارسال نظر

 
1