خبر فوری

 
خبرگزاری بریتانیا : برنامه ریزی حمله داعش به اروپا و خاورمیانه
کد خبر :1785773397

16:09 1398/01/27


برچسب ها : انفجار, بریتانیا, تروریست, تروریسم, خاورمیانه, داعش, روسیه,

گروه تروریستی داعش در حال برنامه ریزی حملات در سرتاسر اروپا و خاورمیانه، همچون حمله به کنسرت پاریس که موجب جان باختن 130 تن شده بود، است.


 

به گزارش راز نيوز به نقل از اکونومیک تایمز ، گروه تروریستی داعش در حال برنامه ریزی حملات در سرتاسر اروپا و خاورمیانه، همچون حمله به کنسرت پاریس که موجب جان باختن 130 تن شده بود، است. داعش با استفاده از 3 انتحاری در حمله خود به کنسرت پاریس، موجب جان باختن 130 نفر شده بود.
خبرگزاری Sunday Times طی ادعایی ابراز داشت که مدارک و اسنادی را مشاهده کرده است که بیانگر برنامه ریزی حملات گروه تروریستی داعش در سرتاسر اروپا و خاورمیانه، همچون حمله تروریستی در پاریس است. در این اسناد نوشته شده است که گروه تروریستی داعش که جنگ در سوریه را باخته و مرکز خلافت خود را از دست داده است، همچنان به فعالیت هایی همچون : ترور افراد، سرقت مسلحانه از بانک، کشتن مردم بوسیله خودرو و هک کردن سیستم های کامپیوتری در سرتاسر جهان ادامه می دهد.
درنامه ای که 6 تن از اعضای ارشد گروه تروریستی داعشی به ابوبکر البغدادی نوشته و امضاء کرده اند ، گفته شده است که مسئول حملات کشورهای مختلف جهانی شخصی به نام خباب المهاجر خواهد بود. براساس نامه، شخص نامبرده در حال حاضر سه شبکه گروه تروریستی داعش، یکی در روسیه و دو شبکه در آلمان را اداره می کند و یکی دیگر از شبکه ها نیز در سوریه فعالیت می کند که فرمانده آن شخص دیگری است . هدف از فعالیت های این شبکه های گروه تروریستی داعش، سرقت اموال و دارایی ها برای مستحکم کردن خلافت داعش بیان شده است.
در نامه همچنین ذکر شده است که اقداماتی همچون : سرقت اموال، هک کردن سیستم های بانکی، دزدی و فعالیت هایی از این قبیل که موجب استحکام سیستم خلافت می شوند، جایز هستند.

ارسال نظر

 
1