خبر فوری

 
 
خانواده های افراد ربوده شده شیعه پس از عبور از موانع برای تظاهرات به منزل فرماندار رسیدند
کد خبر :110381539

20:02 1399/05/26


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, تحصن, تحصن کراچی, کراچی,

خانواده های افراد ربوده شده شیعه با آغاز تظاهرات مسالمت آمیز پس از عبور از موانع ایجاد شده توسط مامورین پلیس، به مقابل منزل فرماندار در کراچی رسیده و خواستار آزادی جوانان شیعه ربوده شده بی گناه طی اقدامات غیر قانونی سازمان های امنیتی شدند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| چندی پیش کمیته اقدام مشترک برای مفقودین شیعه از تظاهرات مقابل منزل فرماندار ایالت سند در کراچی خبر داده بود. با آغاز این تظاهرات و عبور خانواده های افراد ربوده شده شیعه از موانع ایجاد شده توسط مامورین نظامی برای جلوگیری از رسیدن خانواده ها و تظاهرات کنندگان به مقابل منزل فرماندار، هم اکنون این تظاهرات با تبدیل به تحصن مقابل منزل فرماندار در کراچی جریان دارد. تظاهرات کنندگان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تحصن مقابل منزل فرماندار در کراچی ، خواستار اجرای عدالت و خاتمه اقدامات غیر قانونی و ظالمانه سازمان های امنیتی شدند. گفتنی است در بین تحصن کنندگان زنان و کودکان نیز حضور دارند.

تظاهرات کنندگان طی سخنرانی ابراز داشتند که ملت شیعه با تحصن های پیشین و فعلی خود نشان داد که تظاهرات و تحصن ما مسالمت آمیز و تنها برای اجرای عدالت است. ما آزادی عزیزان خود را از مقامات ذیربط خواستاریم.

مادران با در دست داشتن عکس فرزندان و فرزندان با در دست داشتن عکس پدران ربوده شده خود با اشک در چشمان از دولتمردان، سیاستمداران و سازمان های امنیتی خواستند تا اگر عزیزانشان مرتکب جرمی شده اند، آنها را به دادگاه ارجاع دهند و در غیر این صورت خواستار آزادی آنها شدند. گفتنی است در بین افراد ربوده شده شیعه اخیر، یک جوان 17 ساله نیز وجود دارد که طبق اظهارت مادر او، وی با این جمله که مادر من برای غسل و تدفین اموات کرونایی می روم چون به من نیاز دارند، از منزل خارج و تاکنون خبری از او در دست نیست. 

شایان ذکر است روند ربایش مردان، زنان و حتی کودکان اقدامی ظالمانه و غیر قانونی سازمان های امنیتی و ارتش پاکستان است که به جرم های واهی در سراسر پاکستان جریان دارد و قبل از این نیز توسط این خبرگزاری گزارش هایی از ایالت های خیبر پختون خوا و بلوچستان مبنی بر ربوده شدن زنان و کودکان و آزار و اذیت های جنسی نیروهای امنیتی با خانواده افراد ربوده شده منتشر شده است.

ارسال نظر

 
1