خبر فوری

 
خالد خورشید به عنوان وزیر ارشد گلگیت بلتستان انتخاب شد
کد خبر :1347992890

14:43 1399/09/08


برچسب ها : خالد خورشید, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, وزیر ارشد, وزیر ارشد گلگیت بلتستان,

اسم خالد خورشیدی به عنوان وزیر ارشد گلگیت-بلتستان نهایی شده است و همچنین اسامی افرادی برای تشکیل کابینه جدید نیز نهایی شده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| اسم خالد خورشیدی به عنوان وزیر ارشد گلگیت-بلتستان نهایی شده و عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز این نام را تایید کرده است.

خالد خورشید وکیل از استان استور به عنوان عضو مجلس گلگیت-بلتستان انتخاب شد و وی در سال 2018 میلادی عضو حزب تحریک انصاف PTI شد و هم اکنون پس از تاییدیه نخست وزیر پاکستان، اسم وی به عنوان وزیر ارشد گلگیت بلتستان انتخاب شده است. گفتنی است نخست وزیر پاکستان برای نامزد کردن اسم این شخصیت، با رهبری مرکزی و گلگیت بلتستان مشورت کرده بود. طبق گزارش رسانه های پاکستان به نقل از منابع آگاه، به منظور تشکیل کابینه جدید گلگیت بلتستان، اسم فتح الله خان برای سمت اطلاعات برنامه ریزی و توسعه، وزیر سلیم برای وزارت کار، راحا زکریا برای سازمان جنگلبانی و اسم اعظم خان برای وزارت آموزش نهایی شده است. همچنین گلبر خان، شمس لون، مشتاق حسین، حاجی عبدالحمید و کاظم به ترتیب در بخش های وزارت بهداشت، وزارت مواد غذایی، وزارت آب و برق، وزارت دولت محلی و کشاورزی فعالیت خواهند داشت.  همچنین راجا ناصر عباس برای وزارت گردشگری معرفی شده است.

ارسال نظر

 
1