خبر فوری

 
 
خارج کردن پاکستان از مذاکرات اقدامی غیر عاقلانه از سوی دولت خواهد بود : رهبر حزب مردم پاکستان
کد خبر :57392085

06:56 1398/01/25


برچسب ها : پاکستان, حزب مردمی, رهبر, سخنگو, عمران خان,

سخنگوی رهبر حزب مردمی پاکستان مصطفی کوکر اظهار داشت که حزب مردمی پاکستان باور دارد که دولت عمران خان عمل کرد ناقصی را نسبت به حل مشکلات پاکستان نشان داده است.


به گزارش راز نیوز به نقل از دان نیوز سخنگوی رهبر حزب مردمی پاکستان مصطفی کوکر اظهار داشت که حزب مردمی پاکستان باور دارد که دولت عمران خان عمل کرد ناقصی را نسبت به حل مشکلات پاکستان نشان داده است.

وی افزود بلاول بوتو در یک بیانیه رسمی اظهار داشت که دولت عمران خان باعث افزایش مشکلات پاکستان شده است. همچنین وی خروج پاکستان را  از روند مذاکرات بین طالبان و آمریکا اقدامی غیر عاقلانه تعبیر کرد و اظهار داشت این اقدام باعث افزایش مشکلات پاکستان خواهد شد.
وی افزود خروج پاکستان از مذاکرات دلیل ناقص بودن سیاست های خارجی دولت عمران خان می باشد.
مصطفی کوکر به نمایندگی از بلاول بوتو افزود که اقدامات  نخست وزیر منتصب شده یک مدال نا کامی دیگر را در روند سیاست خارجی به نام خود کرده ما نگران معیشت پاکستان بودیم که با مشکلات بیشتری در  زمینه سیاست های خارجی مواجه شده این دلیل بزگی بر ناکار آمدی دولت عمران خان می باشد.

وی افزود قبلا کشور های بزرگ جهان نقش پاکستان را در روند مذاکرات موثر می‌دانستند ولی در حال حاضر پاکستان را از  مذاکرات دوحه خارج کرده اند.

ما را از مذاکراتی که بدون پاکستان نتیجه بخش نبود دور نگه داشته اند و این بخاطر سیاست های اشتباه دولت عمران خان می باشد.
وی اضافه کرد اقدامات انتقام گیرنده عمران خان پاکستان را به سمت انتشار و تفرقه برده است.
وی در آخر افزود اگر عمران خان در انتخابات افغانستان دخالت نمی‌کرد و بیانیه نمی‌داد به این مشکل بر نمی خوردیم

ارسال نظر

 
1