خبر فوری

 
 
حکم دولت پاکستان برای مقابله با تمامی مخالفان سفر بن سلمان در رسانه های اجتماعی
کد خبر :1958494443

11:25 1397/11/27


برچسب ها : دولت پاکستان, عربستان و پاکستان, محمد بن سلمان,

به تمامی مراکز مذکور دستور داده شده است تمامی حساب های شخصی شهروندان پاکستانی در رسانه های اجتماعی فیسبوک و توییتر که علیه سفر هیئت ولیعهد سعودی به پاکستان فعالیت میکنند را مورد پیگرد قرار دهند و به تمامی انجمن ها و سازمان ها هشدار دهند که از فعالیت علیه سفر محمد بن سلمان پرهیز نمایند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان، همزمان با سفر بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی و هیئت همراه به پاکستان، علاوه بر افزایش تدابیر امنیتی در پایتخت و شهرهای حومه آن، اقدامات سرکوبگرانه دولت و نیروهای امنیتی پاکستان در سر تا سر کشور شدت گرفته است به طوری که فعالان در رسانه های اجتماعی نیز مصون نیستند.

بر اساس بیانیه ارسال شده از سوی وزارت کشور پاکستان به تمامی روسای ایالت ها، تمامی بازرسان کل پلیس در ایالت ها، رئیس مرکز مخابرات پاکستان(PTA) و مسئول آژانس تحقیقات فدرال پاکستان(FIA) به تمامی مراکز مذکور دستور داده شده است تمامی حساب های شخصی شهروندان پاکستانی در رسانه های اجتماعی فیسبوک و توییتر که علیه سفر هیئت ولیعهد سعودی به پاکستان فعالیت میکنند را مورد پیگرد قرار دهند و به تمامی انجمن ها و سازمان ها هشدار دهند که از فعالیت علیه سفر محمد بن سلمان پرهیز نمایند.

در این بیانیه اسامی انجمن ها و موسسات مختلف شیعه از جمله "انجمن تعمیر وطن"، "انجمن دانشجویان دختر امامیه"، "انجمن دانشجویان امامیه واحد پیشاور"، "جنبش حمایت از مظلومین جهان" و "خبرگزاری شیعه وحدت" ذکر گردیده است.

در این بیانیه که در رسانه های اجتماعی نیز منتشر شده است، اعلام گردیده است که بیشتر فعالیت های معترضانه اعم از مجازی و غیر مجازی در شهر کراچی در حال وقوع است.

طبق این بیانیه، دولت اقدامات لازم برای مسدود نمودن 19 صفحه فیسبوک و 20 حساب توییتر را آغاز نموده است و از تمامی سازمان های مربوطه خواسته شده است برای مسدود نمودن این حساب ها اقدام نمایند.

همچنین در این بیانیه از مرکز مخابرات پاکستان و آژانس تحقیقات فدرال خواسته شده است تمامی حساب هایی که به فعالیت هایی از این دست مشغول هستند را مورد شناسایی قرار داده و آن حساب ها را مسدود نمایند.

ارسال نظر

 
1