خبر فوری

 
 
حکم دادگاه عالی پاکستان به متوقف شدن آزادی 68 زندانی متهم به عملیات تروریستی
کد خبر :1363524175

11:34 1397/08/18


برچسب ها : پاکستان, دادگاه عالی پاکستان, دادگاه عالی پیشاور,

دادگاه عالی پاکستان با ابطال نمودن حکم دادگاه پیشاور مبنی بر تبرئه نمودن 68 زندانی متهم به عملیات تروریستی،روندآزادی این افراد را متوقف نمود.


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو،دادگاه عالی پاکستان با ابطال نمودن حکم دادگاه پیشاور مبنی بر تبرئه نمودن 68 زندانی متهم به عملیات تروریستی،روندآزادی این افراد را متوقف نمود.

این 68 نفر از سوی دادگاه های نظامی ارتش پاکستان به اتهام دست داشتن در عملیات تروریستی مورد محاکمه قرار گرفته بودند و دادگاه عالی پیشاور با تبرئه نمودن این افراد،حکم آزادی آنان را صادر کرده بود.

مدعی العموم این پرونده در جلسه دادرسی احکام صادر شده از سوی دادگاه عالی پیشاور اظهار داشت:دادگاه پیشاور به خوبی حقایق پرونده را مورد بررسی قرار نداده است،این مجرمان در عملیات های سنگین تروریستی نقش داشته اند و احکام صادر شده از سوی دادگاه نظامی برای این افراد،مجددا اعمال شود.

دادگاه عالی پاکستان نیز بنابر درخواست مدعی العموم پرونده با ابطال نمودن حکم دادگاه پیشاور،آزادی این افراد را متوقف نمود و دستور عدم آزادی زندانیان مذکور را برای سرپرست زندان ها ارسال نمود.

دادگاه عالی پاکستان دادرسی مجدد پرونده را تا اطلاع ثانوی متوقف نمود.

پیش تر نیز دادگاه عالی پیشاور دستور آزادی 74 تن از زندانیان مورد محاکمه قرار گرفته از سوی دادگاه های نظامی را صادر کرده بود که با ورود دادگاه عالی پاکستان به این پرونده،آزادی 73 تن از این افراد متوقف گردید.

ارسال نظر

 
1