خبر فوری

 
حمله گروه تروریستی طالبان بر کاروان پلیس افغانستان
کد خبر :1184581580

15:43 1397/09/05


برچسب ها : افغانستان, پلیس, تروریست, تروریسم, طالبان,

کابل : گروه تروریستی طالبان با حمله بر کاروان پلیس افغانستان موجب کشته شدن رئیس پلیس منطقه و 19 تن از نظامیان شد.


کابل : گروه تروریستی طالبان با حمله بر کاروان پلیس افغانستان موجب کشته شدن رئیس پلیس منطقه و 19 تن از نظامیان شد.

طبق گفته خبرگزاری بین الملل ، کاروان پلیس برای شرکت در مراسم استقبال از رئیس پلیس جدید به منطقه لشوا / فرح رسیدند که در این حین مورد حمله از سوی گروه تروریستی طالبان قرار گرفتند.

در اثر این حمله به همراه رئیس پلیس جدید منطقه 20 تن کشته شدند. این درحالی است که یکی از اعضای مجلس، 4 افسر پلیس و معاون رئیس پلیس نیز به شدت زخمی شدند. نیروهای کشته و زخمی شده را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند.

قابل ذکر است که گروه تروریستی طالبان سوار بر ماشین ها و موتورهایی برای انجام این ماموریت به محل حادثه اعزام شده بودند که پس از انجام عملیات، موفق به فرار از محل حادثه نیز شدند. ارتش افغانستان با محاصره منطقه، شروع به عملیات جست‌وجوی تروریست ها کرده است.

طبق گزارش اداره فعال آمریکایی در مناطق جنگ زده، از سال 2015 تاکنون بیش از 30 هزار نیروی پلیس و امنیتی طی حملات گوناگون کشته شده اند و تاکنون نیز این حملات متوفق نشده اند.

ناگفته نماند که پس از اعلام پایان انتخابات در افغانستان نیز همچنان حملات افزایش یافته و ادامه دارند. این درحالی است که تنها طی حملات انجام شده در ماه اخیر تعداد کشته شدگان بیش از 100 نفر بوده است.

ارسال نظر

 
1