خبر فوری

 
حمله پلیس فرانسه به حسینیه الزهرا(س) متعلق به شیعیان مقیم شهر دانکرک
کد خبر :614352914

15:23 1397/07/10


برچسب ها : اسلام هراسی, ایران, حسینیه الزهرا, شیعیان, فرانسه,

نیروهای پلیس فرانسه با یورش به مرکز اسلامی شیعیان مقیم شهر دانکرک فرانسه 11 تن از شیعیان موجود در حسینیه را بدون هیچ اتهامی بازداشت کردند.


 

پاریس:به گزارش راز نیوز به نقل از پایگاه رسمی حسینیه الزهرا(س)، نیروهای پلیس فرانسه با یورش به مرکز اسلامی شیعیان مقیم شهر دانکرک فرانسه 11 تن از شیعیان موجود در حسینیه را بدون هیچ اتهامی بازداشت کردند.

بر اساس گزارش های منتشر در این باره، تعداد 200 نفر از نیروهای پلیس به مرکز اسلامی و حسینیه الزهرا(س) یورش برده و پس از جستجو و تفتیش ساختمان،تعداد 11 تن از افراد متعلق به این حسینیه و مرکز اسلامی را بازداشت کردند.

پلیس فرانسه در این عملیات،هیچ گونه سلاح و مهماتی که به دنبال آن بوده را کشف نکرده و مدرکی دال بر تروریست بودن این افراد نیافته است.

گفته میشود دولت فرانسه،تمامی اموال یحیی گوسما رئیس این مرکز اسلامی شیعیان را به بهانه ارتباط وی با دولت ایران ضبط نموده است.

یحیی گوسمی از افراد معروف شیعه در فرانسه است که تفکرات ضد صهیونیستی دارد.

دولت فرانسه در راستای مقابله با اسلام گرایی و تشرف شهروندان فرانسوی به دین ناب محمدی با اقدامات مختلف سعی در مقابله با مراکز نشر اسلام در شهرهای مختلف فرانسه دارد.

پلیس فرانسه مدعی شده است که از مدت ها این مرکز را تحت نظر داشته است و فعالیت های افراد مرتبط با این مرکز رصد میگردید.

پلیس فرانسه این مرکز را متهم به حمایت از گروههای مختلف تروریستی نموده است.

همچنین پلیس مدعی شده است که افراد دستگیر شده در حمله به مراسم شورای ملی مقاومت ایران متعلق به گروههای سلطنت طلب ایرانی نقش داشته اند.

ارسال نظر

 
1