خبر فوری

 
 
حمله نیروهای مسلح به هتل 5 ستاره در بندر گوادر
کد خبر :1418480310

19:12 1398/02/21


برچسب ها : ارتش, افراد مسلح, بندر گوادر, پاکستان, نیروهای امنیتی, کماندو,

اسلم بنگلزئی افسر پلیس گوادر از ورود 3 یا 4 فرد مسلح به هتل "پرل کانتیننتل" در بندر گوادر خبر داد و اظهار داشت، تاکنون خبری از خسارت جانی بدست نرسیده است.


به گزارش راز نيوز، اسلم بنگلزئی افسر پلیس گوادر از ورود 3 یا 4 فرد مسلح به هتل "پرل کانتیننتل" در بندر گوادر خبر داد و اظهار داشت، تاکنون خبری از خسارت جانی بدست نرسیده است. وی بیان داشت که هیچ فرد خارجی در هتل موجود نیست و نیروهای ویژه و کماندو در حال تلاش برای ورود به هتل هستند، از طرفی نیز هلیکوپتر نیروی دریایی درحال بررسی منطقه است.

هتل واقع بر فراز کوه باطل گوادر است که بیشتر افراد تاجر و توریست در این هتل اقامت می‌گزینند.

 

 

 

 

 
خبرگزاری اردو پوینت در این رابطه نوشت: درگیری میان نیروهای مسلح و امنیتی جریان دارد و تعدادی از شهروندان چینی نیز داخل هتل هستند. نیروهای امنیتی چهار طرف هتل را به محاصره خود درآورده و درحال درگیری با افراد مسلح هستند. طبق گزارشات بدست رسیده، افراد مسلح حامل مقدار زیادی اسلحه و آر پی جی هستند.
 
خبر تکمیلی:
طبق گزارشات بدست رسیده، تاکنون در محل درگیری دو انفجار رخ داده و همچنان درگیری میان نیروهای مسلح و نظامی جریان دارد، و در اثر درگیری ها یکی از نیروهای حفاظتی هتل جان باخته است.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در پیام تویتری خود مسئولیت حمله به هتل 5 ستاره در بندر گوادر را قبول کرده و علت حمله را هدف قرار دادن سرمایه گذاران و تاجران چینی خواند و افزود، این حمله درپی اطلاعات بدست رسیده از حضور سرمایه گذاران خارجی و تجار چینی انجام شده است.

قابل ذکر است قبل از این نیز این گروه شبه نظامی بلوچ مسئولیت حملات علیه تیم مهندسان چینی در دالبندین و کنسولگری چین در کراچی را برعهده گرفته است

ارسال نظر

 
1