خبر فوری

 
 
حمله نارنجکی به یک مغازه در کویته به دلیل فروش اقلام مربوط به جشن آزادی پاکستان
کد خبر :1687766745

12:45 1400/05/19


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, پلیس بلوچستان, پلیس کویته, جیئند بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

عناصر مسلح ناشناس یک مغازه واقع در جاده کمربندی شرقی شهر کویته را که در حال فروش اقلام مربوط به برگزاری جشن استقلال پاکستان بود را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند که در نتیجه آن چهار نفر از جمله صاحب مغازه زخمی شدند.


کویته: به گزارش راز نیوز| عناصر مسلح ناشناس یک مغازه واقع در جاده کمربندی شرقی شهر کویته را که در حال فروش اقلام مربوط به برگزاری جشن استقلال پاکستان بود را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند که در نتیجه آن چهار نفر از جمله صاحب مغازه زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شب گذشته یک مغازه که اقدام به فروش اقلامی همچون پرچم، پیکسل، بادکنک و غیره برای برگزاری جشن استقلال پاکستان نموده بود توسط افراد ناشناس هدف قرار گرفت، این افراد با پرتاب نارنجک به سوی مغازه از محل گریختند.

گفتنی است ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان ارتش آزادی بخش عصر روز دوشنبه یک مغازه واقع در نزدیکی ایستگاه شیرجان در جاده کمربندی شرقی شهر کویته را به وسیله نارنجک دستی هدف قرار دادند.

وی افزود: مغازه مذکور نه تنها با بی توجهی به هشدارهای بی ال ای اقدام به فروش اقلام مربوط به جشن استقلال پاکستان نموده بود بلکه نیروهای پلیس با لباس شخصی برای انجام جاسوسی فدائیان بلوچ در این مغازه حضور می یافتند و صاحب مغازه مذکور نیز یک افسر نیروی پلیس می باشد، در نتیجه این حمله چهار نفر از جمله صاحب مغازه زخمی شده و یک تن نیز به هلاکت رسید که ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت آن را بر عهده می گیرد.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ خاطرنشان کرد: در جریان این حمله چند تن از افراد حاضر در مغازه زخمی شدند، ارتش آزادی بخش بلوچ در جملاتی صریح هشدار داده است مردم عامه از نزدیک شدن به مراسمات جشن به اصطلاح آزادی پاکستان خودداری نمایند در غیر این صورت مسئولیت تمامی خسارت های احتمالی بر عهده خودشان خواهد بود، از شدت این حمله به صورت عامدانه کاسته شده است تا رهگذران متحمل خسارت نشوند، اما ما صراحتا اعلام می داریم حملات آتی ما تشدید خواهد یافت.

جیئند بلوچ گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ بار دیگر اعلام می دارد ما به تلاش و مجاهدت های خود برای آزادی کامل سرزمین بلوچ ادامه خواهیم داد و تا زمان دستیابی به استقلال و آزادی اجازه موفقیت به تاکتیک های فریب آمیز دشمن برای برگزاری جشن به اصطلاح آزادی را نخواهیم داد.

ارسال نظر

 
1