خبر فوری

 
حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه
کد خبر :1504329838

15:34 1397/09/09


برچسب ها : اسرائیل, رژیم صهیونیستی, سوریه,

به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری نوای وقت، رژیم صهیونیستی چندین منطقه در کشور سوریه را مورد تجاوز حملات موشکی خود قرار داده است.


به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری نوای وقت، رژیم صهیونیستی چندین منطقه در کشور سوریه را مورد تجاوز حملات موشکی خود قرار داده است. علاوه بر دمشق، مناطقی دیگر همچون شهر جنوب این کشور را نیز هدف حملات خود قرار داده است. به گفته ارتش سوریه، تمامی موشک ها در هوا منهدم شده اند. طبق گزارش خبرگزاری بین الملل ، این حملات به منظور وارد کردن خساراتی به پایگاه های حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب (اسلامی) ایران ،خانه های نرم افزاری و مراکز تحقیقاتی بوده است. گفتنی است القنیطره نیز هدف این حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفت. اما قابل ذکر است که رژیم صهیونیستی نتوانست به اهداف خود در پی این حملات هوایی دست پیدا کند.

پدافند هوایی ارتش سوریه با شلیک نخستین موشک به سرعت فعال شد و به حملات رژیم صهیونیستی واکنش به موقع و قاطع نشان داد.

با توجه به اخبار منتشر شده درباره ساقط شدن جنگنده رژیم صهیونیستی لازم به ذکر است که تاکنون مشخص نشده حملات رژیم صهیونیستی از طریق جنگنده صورت گرفته یا شلیک موشک های زمین به زمین ، اما این واقعیت میدانی به اثبات رسیده است که جنگنده ها به راحتی توسط سامانه های S۳۰۰ هدف قرار می گیرند و ساقط می شوند و همین مسئله نشان می دهد احتمال حملات از طریق شلیک موشک های زمین به زمین قوی تر است.

ارسال نظر

 
1