خبر فوری

 
 
حمله موشکی ارتش یمن بر شهر نجران عربستان سعودی
کد خبر :994425270

13:02 1397/06/15


برچسب ها : ارتش, حوثی, عربستان سعودی, موشک, موشک بالستیک, یمن,

حملات ارتش یمن توسط موشک های بالستیک به مناطق جنوبی شهر نجران افزایش یافته است


ریاض : ارتش یمن به سوی منطقه نجران در عربستان سعودی موشک شلیک کرده است که بیشتر این موشک ها توسط سامانه دفاعی در هوا منهدم شدند اما در اثر اصابت 2 موشک در منطقه ملبه موجب زخمی شدن کودکان و 26 فرد دیگر شد.
به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری ARY ، روز گذشته منطقه جنوبی شهر نجران مورد حملات موشکی از سوی ارتش یمن (حوثی) قرار گرفت، اما بیشتر این موشک ها توسط سامانه دفاعی در هوا منهدم شدند.

طبق گزارشات رسانه های عربی، حملات ارتش یمن توسط موشک های بالستیک به مناطق جنوبی شهر نجران افزایش یافته است که ارتش متحده ی عربستان نیز در پاسخ به این حملات، عملیاتهایی را انجام می‌دهد.

طبق گزارش خبرگزاری های بین الملل، دراثر شلیک موشک های بالستیک از سوی یمن به مناطق مسکونی در نجران موجب زخمی شدن 2 کودک و 26 نفر دیگر شده است. حال 3 نفر از مجروحین وخیم اعلام شده است.

طبق گفته های اتحادیه عرب، ارتش یمن 2 موشک بالستیک در روز سه شنبه به سمت شهر جازان نیز شلیک کرده بود و علاوه بر آن یک موشک به سوی نجران نیز شلیک شده بود، اما توسط سامانه دفاعی هر سه موشک در هوا منهدم شدند.

طبق گزارشات،ارتش یمن که مورد حمایت ایران است تا به حال موفق شده است 189 مرتبه عربستان سعودی را توسط موشک های خود هدف قرار دهد.

ارسال نظر

 
1