خبر فوری

 
حمله مسلحانه به دانشگاه کابل/تلاش نیروهای امنیتی برای خارج نمودن دانشجویان از محوطه دانشگاه
کد خبر :1991659094

12:20 1399/08/12


برچسب ها : ارتش افغانستان, افراد مسلح ناشناس, انفجار بمب, پلیس افغانستان, تیراندازی, حمله مسلحانه, دانشگاه کابل,

افراد مسلح ناشناس پس از انفجار بمب در مقابل دانشگاه کابل پایتخت افغانستان با تیراندازی به داخل محوطه دانشگاه وارد شدند، نیروهای امنیتی ارتش و پلیس با حضور در محل دانشگاه ضمن تلاش برای خارج نمودن دانشجویان از محوطه دانشگاه در حال مقابله با افراد مسلح هستند.


کابل: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس پس از انفجار بمب در مقابل دانشگاه کابل پایتخت افغانستان با تیراندازی به داخل محوطه دانشگاه وارد شدند، نیروهای امنیتی ارتش و پلیس با حضور در محل دانشگاه ضمن تلاش برای خارج نمودن دانشجویان از محوطه دانشگاه در حال مقابله با افراد مسلح هستند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس دقایقی قبل یک بمب را در مقابل دانشگاه کابل منفجر نمودند که پس از آن منطقه دچار هرج و مرج گردید، شدت انفجار به قدری بود که شیشه خودروهای مستقر در محل انفجار شکسته شد، اما تاکنون هیچ جزئیاتی از تلفات احتمالی این حادثه منتشر نشده است.

گفته می شود بلافاصله پس از این انفجار سه فرد مسلح  با یورش به محوطه دانشگاه اقدام به تیراندازی جهت ایجاد رعب و وحشت میان دانشجویان نمودند.

نیروهای امنیتی ارتش و پلیس با حضور در محل حادثه، منطقه را به محاصره خود درآورده و در حال مبارزه با مهاجمان ناشناس هستند، طبق اعلام رسانه های محلی افغان درگیری میان نیروهای امنیتی و مهاجمان مسلح همچنان ادامه دارد.

دانشجویان این دانشگاه به منظور حفظ جان خود در حال خروج از محوطه دانشگاه از بالای یکی از دیوارهای این دانشگاه هستند.

تاکنون هیچ جزئیاتی از شمار جان باختگان و یا مجروحان احتمالی این حمله تروریستی منتشر نشده است.

 

ارسال نظر

 
1