خبر فوری

 
 
حمله مسلحانه به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه دشت ایالت بلوچستان
کد خبر :649808978

15:12 1400/02/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, حمله مسلحانه, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

منابع آگاه از حمله مسلحانه به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان و متحمل شدن تلفات جانی از سوی ارتش در این حمله خبر دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از حمله مسلحانه به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان و متحمل شدن تلفات جانی از سوی ارتش در این حمله خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه، افراد مسلح ناشناس امروز یکشنبه نیروهای ارتش پاکستان را در حوالی منطقه کهیر کور بخش دشت از توابع شهرستان کیچ هدف قرار دادند که در احتمال جان باختن تعدادی از نظامیان ارتش در نتیجه این حمله وجود دارد.

مقامات ارتش پاکستان تاکنون هیچ بیانیه ای در این خصوص صادر نکرده اند.

تکمیلی:

جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله از جان باختن 3 تن از نظامیان ارتش پاکستان در این حمله خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشتت: فدائیان ما حوالی ساعت 7 صبح امروز نیروهای ارتش پاکستان را که برای پر کردن آب به سوی رودخانه در حال حرکت بودند را در حوالی منطقه کهیر کور بخش دشت شهرستان کیچ هدف قرار دادند.

وی افزود: در اثر این حمله سه نظامی ارتش پاکستان در دم به هلاکت رسیدند و سه تن دیگر نیز به سوی محل ایست و بازرسی گریخته و جان خود را نجات دادند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در پایان این بیانیه بر ادامه حملات علیه نیروهای ارتش پاکستان تا زمان آزادی بلوچستان تاکید نمود.

ارسال نظر

 
1