خبر فوری

 
 
حمله مسلحانه افراد ناشناس به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه دشت استان کیچ
کد خبر :1450294597

16:13 1399/09/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, گروه های مسلح بلوچ, کیچ,

افراد مسلح ناشناس در ادامه حملات خود علیه نیروهای امنیتی پاکستان، کاروان ارتش پاکستان را در حوالی منطقه دشت از توابع کیچ هدف قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس در ادامه حملات خود علیه نیروهای امنیتی پاکستان، کاروان ارتش پاکستان را در حوالی منطقه دشت از توابع کیچ هدف قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس بعد از ظهر امروز در دومین حمله پیایی کاروان ارتش پاکستان را در حوالی مت سنگ و دریاچم در منطقه دشت استان کیچ با سلاح های سنگین هدف حمله قرار دادند.

تاکنون هیچ جزئیاتی از میزان تلفان این حمله منتشر نشده است و مقامات نظامی و امنیتی پاکستان هیچ بیانیه ای در این خصوص صادر نکرده اند.

لازم به ذکر است اینگونه حملات از جانب گروه های مسلح جدایی طلب بلوچ صورت می گیرد اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته است.

گفتنی است این چهارمین حمله علیه نیروهای ارتش پاکستان طی 24 ساعت گذشته می باشد.

شب گذشته نیز نیروهای سپاه مرزی(اف سی) در خیابان فرودگاه شهر تربت واقع در استان کیچ توسط افراد مسلح ناشناس هدف حمله مسلحانه قرار گرفتند.

 

ارسال نظر

 
1