خبر فوری

 
 
حمله عناصر مسلح ناشناس به نیروهای سپاه مرزی در لورالائی بلوچستان
کد خبر :2024950058

13:20 1400/05/23


برچسب ها : ارتش پاکستان, روابط عمومی ارتش پاکستان, گروه های مسلح بلوچ, لورالائی, نیروهای اف سی پاکستان, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

عناصر مسلح ناشناس امروز شنبه یک خودروی متعلق به نیروهای سپاه مرزی(FC) را در شهرستان لورالائی ایالت بلوچستان پاکستان هدف قرار دادند که در نتیجه یک نظامی پاکستان جان باخت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| عناصر مسلح ناشناس امروز شنبه یک خودروی متعلق به نیروهای سپاه مرزی(FC) را در شهرستان لورالائی ایالت بلوچستان پاکستان هدف قرار دادند که در نتیجه یک نظامی پاکستان جان باخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اداره روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه ای اعلام داشت: عناصر تروریستی به یک خودروی متعلق به نیروهای سپاه مرزی را در نزدیکی شهرستان لورالائی ایالت بلوچستان حمله ور شدند، نیروهای سپاه مرزی در حمله تلافی جویانه مواضع تروریست ها را هدف قرار دادند که در نتیجه آن سه تروریست به هلاکت رسیدند.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان در جریان درگیری با تروریست ها و تبادل آتش میان دو طرف، یک نظامی عضو نیروهای سپاه مرزی به نام سرجوخه شریف جان باخت و سرگرد قاسم به همراه یک سرباز دیگر نیز دچار جراحت شدند که بلافاصله به بیمارستان نظامی CMH کویته منتقل شدند.

لازم به ذکر عناصر وابسته به گروه های تجزیه طلب بلوچ همواره ارتش پاکستان و نیروهای مسلح وابسته به ارتش را هدف حملات نظامی خود قرار می دهند که خسارت های مالی و جانی را برای ارتش پاکستان در پی دارد.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1