خبر فوری

 
حمله عناصر تکفیری اهل سنت به شیعیان در کرم ایجنسی به بهانه واهی
کد خبر :1085950134

15:32 1401/06/04


برچسب ها : افراد تکفیری, تکفیری, شیعه و سنی, کرم ایجنسی,

میان دو تاجر شیعه و تکفیری اهل سنت اختلافاتی بر سر معامله و مبادله وجه صورت گرفت که در نتیجه آن 3 نفر از جمله 2 سرباز و یک کودک 8 سال جان باخته و 7 نفر دیگر زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | میان دو تاجر شیعه و تکفیری اهل سنت اختلافاتی بر سر معامله و مبادله وجه صورت گرفت که در نتیجه آن 3 نفر از جمله 2 سرباز و یک کودک 8 سال جان باخته و 7 نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس جزئیات، در بازار بخش صده مناطق قبائلی کرم ایالت خیبر پختون خوا میان دو تاجر شیعه و اهل سنت درگیری رخ داد که این نزاع توسط فرد تکفیری اهل سنت به یک تنش مذهبی تبدیل شد و احساسات افراد حاضر در محل درگیری را بر افروخت.

 

 

در ادامه، تاجر شیعه برای حل اختلاف به پاسگاه پلیس صده پناه برد که در نتیجه آن جمعیت اهل سنت تند رو با حالت خشمگین به پاسگاه پلیس مراجعه کرده و فرد شیعه را طلب کردند در حالی که پاسگاه مانع تحویل تاجر شیعه شد، جمعیت تکفیری با پرتاب سنگ پاسگاه پلیس را مورد هدف قرار داده و اموال عمومی دولت را به آتش کشیدند.

بر اثر اقدام ظالمانه تکفیری ها، 3 نفر از جمله 2 سرباز و یک کودک 8 سال جان باخته و 7 نفر دیگر زخمی شدند و همچنین پاسگاه پلیس، تاجر شیعه را برای حفظ جانش به مکان نامعلوم منتقل کرد.

لازم به ذکر است که، تکفیری های اهل سنت چندین بار در سال با تراشیدن بهانه های واهی و بی جا در مناطق قبائلی کرم، سعی در ضربه زدن به شیعیان را دارند و آنها را مورد اهداف حمله خود قرار می دهند.

ارسال نظر

 
1