خبر فوری

 
 
حمله عناصر تروریستی طالبان پاکستان علیه نیروهای امنیتی در مناطق وزیرستان و دیره اسماعیل خان
کد خبر :1450096183

19:40 1401/10/17


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دیره اسماعیل خان, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, عناصر تروریستی, نیروهای امنیتی پاکستان, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق وزیرستان جنوبی و شمالی و دیره اسماعیل خان را بر عهده گرفت.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق وزیرستان جنوبی و شمالی و دیره اسماعیل خان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات، عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی عملیاتی، نیروهای سپاه مرزی ارتش پاکستان را در منطقه لتکه بخش شکنوئی شهرستان وزیرستان جنوبی مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن 5 سرباز سپاه مرزی کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر عناصر تروریستی پایگاه نیروهای سپاه مرزی ارتش را در بخش سپین وام شهرستان وزیرستان شمالی مورد حمله قرار داده و یک دستگاه دوربین ارتش پاکستان را تخریب کردند که بر اثر این حمله تعدادی از نیروهای سپاه مرزی مجروح گشتند.

در آخر تروریست های طالبان پاکستان یک کلانتری نیروهای پلیس را در منطقه موسی زئی شهرستان دیره اسماعیل خان مورد حمله قرار دادند و خودروی نیروهای پلیس را تخریب کردند که در پی این حمله 8 سرباز پلیس کشته و زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1