خبر فوری

 
 
حمله طالبان پاکستان به نیروهای ارتش و پلیس در مناطق سوات و وزیرستان جنوبی خیبر پختون خوا
کد خبر :1618590639

13:52 1399/07/19


برچسب ها : ارتش پاکستان, پلیس خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, سوات, وزیرستان جنوبی,

در جریان حمله شبه نظامیان تحریک طالبان پاکستان به نیروهای ارتش پاکستان در وزیرستان جنوبی و سوات واقع در ایالت خیبر پختون خوا چندین نظامی ارتش کشته و زخمی شدند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در جریان حمله افراد مسلح ناشناس به نیروهای ارتش پاکستان در وزیرستان جنوبی و سوات واقع در ایالت خیبر پختون خوا چندین نظامی ارتش کشته و زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس نیروهای ارتش پاکستان را در بخش لدها واقع در منطقه وزیرستان جنوبی هدف قرار دادند که در اثر یک نظامی ارتش جان باخته و تعدادی دیگر دچار جراحت شدند.

افراد مسلح ناشناس یک خودروی ارتش پاکستان را در حین گشتی زنی در بخش لدها به وسیله یک بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که در اثر آن یک نظامی ارتش پاکستان به نام رسول جان باخت و سرباز حبیب به همراه چند تن دیگر نیز زخمی شدند که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند.

نیروهای ارتش پاکستان بلافاصله منطقه را به محاصره خود درآورده و عملیات جستجو برای شناسایی عاملان این حمله را آغاز نمودند.

از سوی دیگر افراد مسلح ناشناس نیروهای پلیس را در منطقه کانجو از توابع سوات هدف تیراندازی قرار دادند که در اثر یک عضو پلیس به نام عابد به شدت دچار جراحت گردید.

محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت این دو حمله را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1