خبر فوری

 
 
حمله طالبان به یک هتل در ولایت بادغیس افغانستان
کد خبر :859880960

10:15 1398/04/23


برچسب ها : بادغیس, پلیس افغانستان, طالبان افغانستان,

در اثر حمله شبه نظامیان طالبان به یک هتل واقع در ولایت بادغیس افغانستان و درگیری میان نیروهای دو طرف، دست کم 8 نیروی پلیس جان باخته و 7 تن دیگر نیز زخمی شدند.


 

کابل: به گزارش راز نیوز در اثر حمله شبه نظامیان طالبان به یک هتل واقع در ولایت بادغیس افغانستان و درگیری میان نیروهای دو طرف، دست کم 8 نیروی پلیس جان باخته و 7 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی رسانه های افغان، گروهی از تروریست های طالبان پس از ورود به قلعه نو واقع در ولایت بادغیس، تهدید به انفجار هتل نمودند که نیروهای پلیس مستقر در محل اقدام به تیراندازی به سوی شبه نظامیان طالبان نمودند که در اثر آن دو فرد انتحاری پیش از منفجر نمودن جلیقه انفجاری خود به هلاکت رسیدند.

طبق این گزارش، دیگر اعضای طالبان مهاجم بلافاصله در نقاط امن پناه گزیدند و پس از کشتن 8 نیروی پلیس و زخمی نمودن 7 تن دیگر، هتل را به تصرف خود درآوردند که نیروهای امنیتی ارتش افغانستان طی عملیاتی موفق به بازپس گیری این هتل شدند.

طالبان ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله مدعی شده است که مرکز پلیس در ولایت بادغیس را هدف قرار داده است که در آن خسارت سنگین مالی و جانی به نیروهای پلیس وارد آمده است.

ارسال نظر

 
1