خبر فوری

 
 
حمله طالبان به ایست بازرسی نیروهای پلیس
کد خبر :1706377881

18:10 1397/09/14


برچسب ها : افغانستان, تروریست, طالبان,

کابل : در پی حمله گروه تروریستی طالبان به ایست بازرسی نیروهای پلیس ، به همراه یکی از نیروهای پلیس، 3 تن از اهالی منطقه نیز جان خود را از دست دادند.


کابل : در پی حمله گروه تروریستی طالبان به ایست بازرسی نیروهای پلیس ، به همراه یکی از نیروهای پلیس، 3 تن از اهالی منطقه نیز جان خود را از دست دادند. این درحالی است که تیراندازی میان دو طرف منجر به هلاکت 6 تن از جنگ جویان طالبان شد. گفتنی است این حمله تروریستی در هرات افغانستان رخ داده است.

سخنگوی نیروهای پلیس عبد الاحد ولی زاده در گفت و گو با رسانه ها گفت : شب گذشته نیروهای تروریستی طالبان به ایست بازرسی حمله کردند اما در پی هوشیاری نیروهای پلیس و پاسخ کوبنده آنها به تروریست ها موجب عدم موفقیت تروریست ها در دستیابی به هدف شان شد. نیروهای زخمی طالبان نیز از محل فرار کردند، عملیات جست و جوی نیروهای زخمی طالبان آغاز شده است.

گفتنی است یکی از کارگردان های شبکه تلویزیونی در ننگرهار نیز ربوده شده است، این درحالی است که مقاومت راننده این کارگردان برای جلوگیری از ربودن کارگردان ، منجر به جان باختن وی شد. تاکنون علت و یا گروهی که این کارگردان را ربوده است مشخص نیست.

لازم به ذکر است که وضعیت امنیت ملی افغانستان بسیار نامناسب گزارش می شود، درحالی‌که مذاکرات صلح افغانستان در مسکو نیز تاکنون سودی نداشته است. از طرفی ترامپ نیز طی نامه ای به عمران خان نخست وزیر پاکستان از وی خواستار همکاری و کمک در رابطه با مذاکرات صلح شده است.

ارسال نظر

 
1