خبر فوری

 
 
حمله شبه نظامیان بلوچ به نیروهای مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان
کد خبر :1653296493

14:28 1398/05/23


برچسب ها : ارتش, بلوچ, بلوچستان, پاکستان,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان با برقراری تماس تلفنی و گفتگو با خبرگزاری های محلی بلوچستان با اشاره به هدف قرار گرفتن نیروهای مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان، گفت: شبه نظامیان ما روز دوشنبه نیروهای مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان را بوسیله بمب کنترل از راه دور در منطقه لجی شهر خاران هدف قرار دارند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان با برقراری تماس تلفنی و گفتگو با خبرگزاری های محلی بلوچستان با اشاره به هدف قرار گرفتن نیروهای مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان، گفت: شبه نظامیان ما روز دوشنبه نیروهای مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان را بوسیله بمب کنترل از راه دور در منطقه لجی شهر خاران هدف قرار دارند. وی با معرفی این نیروهای مسلح به عنوان نیروهای مسلح محلی ارتش پاکستان، بیان داشت که این نیروهای مسلح نه تنها علیه شبه نظامیان بلوچ فعالیت می‌کنند، بلکه موجب سلب آسایش مردم نیز شده اند. براساس اطلاعات بدست آمده، نیروهای مسلح شبانه به زور سلاح وارد منازل مسکونی شده و پس از دستگیری مرد های خانه، رفتار ناشایستی با زنان انجام می‌دهند. نیروهای تحت حمایت ارتش در مناطقی چون لجی، پتکن، شوهاپ، کوتوری، تازینه، بوکمی، شور پارود و سمالو به زور اسلحه تاکنون تعدادی از زنان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده اند که این مورد نیز یکی از علت های کوچ مردم محلی از این مناطق است. علاوه بر مورد ذکر شده، نیروهای محلی با حمایت ارتش و سازمان های اطلاعاتی پاکستان در دیگر اقدامات غیر قانونی و انسانی چون غارت لوازم منزل نیز دست دارند.
سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان در ادامه خاطر نشان کرد، شبه نظامیان بلوچ قبل از این نیز به نیروهای مسلح هشدار داده بودند که دست از افعال دشمنی با ملت و سرزمین بلوچ بردارند، اما اینها مرزهای افعال سیاه را رد کرده اند. با در نظر گرفتن چنین اقداماتی از سوی این افراد، حال نه تنها خود نیروهای مسلح، بلکه خانواده هایشان نیز دیگر در امان نخواهند بود. ما از مردم بلوچ می‌خواهیم تا با دوری از این افراد، خود را در امان نگاه دارند. شبه نظامیان بلوچ هرآن ممکن است نیروهای مسلح تحت حمایت ارتش پاکستان را هدف قرار دهند.

ارسال نظر

 
1