خبر فوری

 
 
حمله حزب الاحرار به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه بنون ایالت خیبرپختون خوا
کد خبر :1062319728

20:52 1398/10/06


برچسب ها : ارتش پاکستان, حزب الاحرار, خیبرپختون خوا, طالبان پاکستان, وزیرستان شمالی,

شبه نظامیان گروه طالبان وابسته به گروه حزب الاحرار مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه بنون ایالت خیبرپختون خوا را برعهده گرفتند.


پیشاور: به گزارش راز نیوز، شبه نظامیان گروه طالبان وابسته به گروه حزب الاحرار مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه بنون ایالت خیبرپختون خوا را برعهده گرفتند. طبق اطلاعات به دست آمده نیروهای حزب الاحرار خودر نیروهای ارتش پاکستان را در جاده میرانشاه واقع در منطقه قطب خیل استان بنون خیبرپختون خواه توسط بمب کنار جاده ای مورد حمله قرار دادند. در نتیجه این حمله هیچ آسیب جانی وارد نشد. پس از انفجار نیروهای ارتش پاکستان منطقه را تحت محاصره گرفته و عملیات جستجو را آغاز کردند. در حالی که نیروهای طالبان مدعی شدند در نتیجه این حمله نیروهای ارتش پاکستان زخمی شدند.

از طرفی هم افراد مسلح در منطقه مدائنی واقع در شیوه استان وزیرستان شمالی ایالت خیبرپختون خوا به نیروهای ارتش پاکستان تیراندازی کردند. در نتیجه این تیراندازی یک فرمانده ارتش پاکستان با نام امجد به شدت زخمی شد در حالی 3 تن از افراد ارتش پاکستان ناپدید شده اند. پس از این حادثه ارتش پاکستان توسط بالگرد در حال جستجوی افراد در منطقه شد. در حالی که فرمانده ارتش پاکستان امجد به علت شدت جراحت جان خود را از دست داد. همچنین 3 تن از افراد ارتش پاکستان با نام های مرتضی، اسماعیل، صابر تاکنون ناپدید هستند.

ارسال نظر

 
1