خبر فوری

 
 
حمله جدایی طلب های مسلح سند به خودروی نیروی پلیس در کراچی
کد خبر :1853537150

13:12 1402/05/26


برچسب ها : SRA, ارتش انقلابی سندهو دیش, انفجار نارنجک, پذیرش مسئولیت حمله, پلیس کراچی, تجزیه طلب, جدایی طلب, نارنجک, کراچی,

شب 26 مرداد راکبان موتور سوار نقاب پوش خودروی درحال گشت کلانتری سچل کلانشهر کراچی را با نارنجک دستی مورد حمله قرار دادند که منجر به زخمی شدن سه پرسنل پلیس شد. از طرفی ارتش انقلابی سند مسئولیت حمله را برعهده گرفت.


سند: به گزارش راز نیوز| شب گذشته (شب 26 مرداد) راکبان موتور سوار نقاب پوش خودروی درحال گشت کلانتری سچل کلانشهر کراچی را با نارنجک دستی مورد حمله قرار دادند که منجر به زخمی شدن سه پرسنل پلیس شد.

پس از حمله پرسنل پلیس مجروح شده به بیمارستان منتقل شدند. براساس متن پرونده تشکیل شده، چهار راکب بر روی دو موتورسیکلت خودروی گشتی نیروی پلیس را با پرتاب نارنجک دستی هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن سه پرسنل شد. از طرفی عناصر مسلح پس از آن به سمت خودرو تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

شایان ذکر است ارتش انقلابی سند SRA در پیامی که یک ساعت قبل منتشر کرد، ضمن پذیرش مسئولیت این حمله، اذعان داشت که نیروهای ما شب گذشته خودروی پلیس را در منطقه سچل هدف قرار داده و خسارات شدیدی را به پلیس وارد کردند.

در ادامه گفته شد که پلیس از جمله دایره مبارزه با تروریسم CTD طی همکاری با آژانس های اطلاعاتی، رینجر و دیگر نیروها در اقداماتی از قبیل یورش به منازل اعضای ملی گرای سند، نقض حریم شخصی در منزل و تحقیر زنان و افراد مسن در منازل دست دارند. اس آر آ به همراه نیروی پلیس، به حملات خود علیه دیگر نیروهای امنیتی ادامه خواهد داد و مقاومت تا آزادی سرزمین سند جریان خواهد داشت.

ناگفته نماند که این سازمان های ملی گرای مسلح در ایالات بلوچستان و سند پاکستان تحت پشتیبانی تسلیحاتی و مالی سازمان اطلاعاتی هند"را" می باشند. این سازمان با سوء استفاده از فضای حاکم در پاکستان از سوی نیروهای امنیتی این عناصر را جذب و آنها را برای اهداف خود از جمله ناامنی در پاکستان استفاده می کند.

 این افراد با این هدف که ارتش پاکستان علاوه بر اشغال سرزمین های سند و بلوچستان، درحال غارت اموال و معادن می باشد و از طرفی رفتار نامناسب نیروهای امنیتی، به فعالیت های خود مشروعیت می بخشند.

ارسال نظر

 
1