خبر فوری

 
 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به یک عضو جوخه مرگ وابسته به ارتش پاکستان در منطقه زهری
کد خبر :1402160114

11:18 1401/03/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جوخه مرگ, خضدار, سازمان استخبارات نظامی, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرگرد گهرام بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه ای از حمله به یک عضو جوخه مرگ دولتی وابسته به ارتش پاکستان در منطقه زهری شهرستان خضدار خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه ای از حمله به یک عضو جوخه مرگ دولتی وابسته به ارتش پاکستان در منطقه زهری شهرستان خضدار خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما میر ارشاد جتک عضو جوخه های مرگ دولتی وابسته به ارتش پاکستان را در کند کاشی بخش زهری شهرستان خضدار هدف قرار دادند.

سرگرد گهرام بلوچ افزود: این جاسوس نهادهای امنیتی پاکستان در ربوده شدن اجباری فرزندان بلوچ، ربایش شهروندان برای باجگیری و دیگر اقدامات تبهکارانه علیه شهروندان بلوچ فعالیت داشت، وی در خدمت سازمان استخبارات نظامی ارتش پاکستان(MI) قرار داشت، این جاسوس با دریافت مبالغی هنگفت اقدام به ربودن افراد بی گناه و شهروندان عادی می کرد و آنان را به عنوان اعضای گروه های جدایی طلب بلوچ تحویل نهادهای امنیتی می داد، وی علاوه بر این در ربوده شدن شهروندان توسط سرویس های اطلاعاتی و امنیتی و شهادت مردان بلوچ نقش داشت.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان خاطرنشان کرد: این جاسوس در زهری و مناطق اطراف با نیروهای پاکستان برای یورش به منازل شهروندان بلوچ و انجام عملیات های نظامی مختلف همکاری داشت و تمامی مستندات مربوط به فعالیت های این جاسوس وابسته به نهادهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان در نزد ما موجود است.

سرگرد گهرام بلوچ تصریح کرد: افرادی که با نیروهای اشغالگر همکاری می کنند به هیچ وجه مورد عفو قرار نخواهند گرفت و تمامی این خائنان به ملت به نشان عبرت برای دیگران تبدیل خواهند شد.

ارسال نظر

 
1