خبر فوری

 
 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به کارخانه تولید سنگ ریزه در شهرستان کیچ
کد خبر :1985591016

16:25 1402/03/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, فرودگاه گوادر, گروه های مسلح بلوچ, نیروی دریایی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به کارخانه تولید سنگ ریزه در شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت حمله به کارخانه تولید سنگ ریزه در شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فداییان بلوچ ما کارخانه تولید سنگ ریزه واقع در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ را مورد حمله قرار داده و با وارد کردن خسارت به دستگاه های موجود در آنجا، کارگران را پس از تنبیه آزاد کردند.
وی ابراز داشت: فداییان بلوچ ما حوالی ساعت ۷:۴۰ شامگاه پنجشنبه کارخانه تولید سنگ ریزه واقع در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ را هدف حمله قرار دادند.
سرگرد گهرام بلوچ افزود: فداییان بلوچ با محاصره این کارخانه سه دستگاه لودر و دیگر دستگاه های موجود در آنجا را مورد تیراندازی قرار داده و به آن خسارت وارد کرده و تمامی افراد حاضر در کارخانه را پس از هشدار پایانی رها کردند.
وی خاطرنشان کرد: این کارخانه سنگ ریزه های مورد نیاز جاده در حال احداث برای نیروی دریایی پاکستان در جنوب گوکدان و فرودگاه بندر گوادر را تامین می‌کند. ما پیش از این نیز به همین کارخانه حمله و برای هشدار به تمامی ماشین آلات موجود خسارت وارد کردیم.
وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و اینگونه حملات تا زمان آزادی بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1