خبر فوری

 
 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای امنیتی در مناطق کیچ و آواران بلوچستان
کد خبر :1196276715

05:10 1398/05/05


برچسب ها : آواران, بلوچستان, پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, گهرام بلوچ, کیچ,

گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان اعلام کرد طی حملات روز جمعه شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای امنیتی در مناطق کیچ و آواران ایالت بلوچستان پاکستان 14 نظامی نیروهای امنیتی جان خود را از دست دادند.


کیچ: به گزارش راز نیوز، گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان اعلام کرد طی حملات روز جمعه شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای امنیتی در مناطق کیچ و آواران ایالت بلوچستان پاکستان 14 نظامی نیروهای امنیتی جان خود را از دست دادند. وی در ادامه افزود شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان در منطقه تجابان مرزین استان کیچ سرباز وظیفه در پاسگاه نیروهای امنیتی را توسط اسلحه تک تیر انداز مورد حمله قرار دادند. در نتیجه این حمله یک نظامی جان خود را از دست داد.

پس از این حمله نیروهای امنیتی برای دستگیری شبه نظامیان آنها را تعقیب کردند. شبه نظامیان بلوچ به طرف کوه ها گریختند که مسیر ورود خودرو وجود ندارد و نیروهای امنیتی در تعقیب این افراد مجبور شدند از خودروها پیاده شوند و در کوه شبه نظامیان بلوچ را تعقیب کنند که در آن هنگام نیروهای امنیتی در کمین شبه نظامیان بلوچ قرار گرفتند و 10 سرباز نیروهای امنیتی جان خود را از دست دادند.

گهرام بلوچ در ادامه خاطر نشان کرد شبه نظامیان بلوچ در منطقه کورک واقع در جهاو استان آواران به خودروی گشت نیروهای امنیتی توسط سلاح های سنگین حمله کردند. در نتیجه این حمله چندین نظامی زخمی و 3 تن جان خود را از دست دادند.

وی در آخر تاکید کرد این حملات تا آزادی بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1