خبر فوری

 
 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچ به ارتش پاکستان در شهر تربت بلوچستان
کد خبر :2088615145

18:23 1400/03/27


برچسب ها : پذیرش مسئولیت حمله, جبهه آزادی بخش بلوچ, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, نیروهای نظامی ارتش پاکستان,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ گفت : نیروهای جبهه آزادی بخش بلوچ نزدیک پمپ بنزین در منطقه کیچ، شهر تربت واقع در بلوچستان، با سلاح های سبک و سنگین به افراد نظامی ارتش پاکستان حمله کرده و بر اثر این حمله یک نظامی جان باخته و دیگری به شدت زخمی شده است.


 

بلوچستان : به گزارش رازنیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ گفت : نیروهای جبهه آزادی بخش بلوچ نزدیک پمپ بنزین در منطقه کیچ، شهر تربت واقع در بلوچستان، با سلاح های سبک و سنگین به افراد نظامی ارتش پاکستان حمله کرده و بر اثر این حمله یک نظامی جان باخته و دیگری به شدت زخمی شده است.

به گفته منابع بلوچ، نیروهای ارتش پاکستان در حال حرکت از بازار تربت به سمت ایست بازرسی دی بلوچ بودند که توسط افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفتند.

پس از این عملیات بلافاصله تعداد زیادی از نیروهای اطلاعاتی و پلیس  پاکستان در محل حاضر شده و این منطقه را در محاصره خود در آوردن .

سرگرد گهرام بلوچ در آخر خاطر نشان کرد: حمله ما به نیروهای امنیتی اشغالگر پاکستان تا آزادی و استقلال بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1