خبر فوری

 
 
حمله تروریست های تکفیری به حسینیه شیعیان در استان مندی بهاءالدین ایالت پنجاب
کد خبر :615270849

14:18 1398/06/02


برچسب ها : افراد تکفیری, تخریب مسجد و حسینیه, حسینیه شیعیان,

تروریست های تکفیری سه روز گذشته با یورش به حسینیه شیعیان به نام قصر امام سجاد(ع) در شهر بادشاه پور از توابع ملکوال واقع در استان مندی بهاءالدین اقدام به آتش نمودن این حسینیه نمودند.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز تروریست های تکفیری دو روز گذشته با یورش به حسینیه شیعیان به نام قصر امام سجاد(ع) در شهر بادشاه پور از توابع ملکوال واقع در استان مندی بهاءالدین اقدام به آتش نمودن این حسینیه نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه، تروریست های تکفیری وهابی حوالی شب سه شنبه به حسینیه شیعیان به نام قصر امام سجاد(ع) یورش برده و با آتش زدن این حسینیه اقدام به هتک حرمت کتاب الله مجید و دیگر نمادهای حسینی از جمله پرچم و بیرق حضرت ابوالفضل العباس(ع)، ماکت مسجد الحرام و مسجد النبی نمودند.

لازم به ذکر است سال گذشته نیز تروریست های تکفیری به حسینیه شیعیان به علمدار کربلا واقع در شهر بادشاه پور یورش برده و اقدام به هتک حرمت این حسینیه نمودند.

مردم محلی و مسئولان این حسینیه ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریست های تکفیری وهابی، خواستار شناسایی، بازداشت و مجازات فوری عامل یا عاملان هتک حرمت به شعایر حسینی شدند.

ارسال نظر

 
1