خبر فوری

 
 
حمله تروریست ها به پاسگاه نیروی های اف سی ارتش پاکستان/ یک کشته و 1 زخمی
کد خبر :915033839

19:38 1397/06/11


بر اثر حمله تروریست ها از ولایت خوست افغانستان به پاسگاه مرزی نیروهای اف سی ارتش پاکستان مستقر در منطقه کرم ایجنسی یک نفر از این نیروها کشته و یک نفر زخمی گردید.


 

پاراچنار:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان نیوز پاکستان،بر اثر حمله تروریست ها از ولایت خوست افغانستان به پاسگاه مرزی نیروهای اف سی ارتش پاکستان مستقر در منطقه کرم ایجنسی یک نفر از این نیروها کشته و یک نفر زخمی گردید.

سرباز زخمی شده این نیرو برای مداوا به بیمارستان محلی منتقل شده است.نیروهای اف سی در واکنش به این حمله تروریست ها به سمت آنان تیراندازی کرده و آنان را مجبور به عقب نشینی کردند.

طی یک سال گذشته ارتش پاکستان تحت طرح مقابله با تروریست ها موسوم به "رد الفساد" در عملیات های مختلف اقدام به حمله علیه مواضع تروریست ها در وزیرستان و کُرَم ایجنسی نموده است که این حملات و متقابلا واکنش تروریست ها همچنان ادامه دارد.

تروریست ها در واکنش به عملیات رد الفساد و حصار کشی بین مرز افغانستان و پاکستان،اقدام به انجام حملات متعدد از خاک افغانستان علیه مواضع ارتش پاکستان نموده اند.

در بین مناطق قبایلی وزیرستان،منطقه قبایلی کُرَم ایجنسی از اهمیت استراتژیکی و امنیتی بالایی برخوردار است،زیرا این منطقه با سه ولایت افغانستان مرز زمینی را داراست.

ارسال نظر

 
1