خبر فوری

 
 
حمله تحریک طالبان پاکستان به پاسگاه های مرزبانی ارتش پاکستان در باجور
کد خبر :810924047

13:04 1399/11/16


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, باجور ایجنسی, پاسگاه ارتش پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, نیروهای مرزبانی پاکستان,

منابع آگاه از حمله مسلحانه شبه نظامیان به پاسگاه های مرزبانی ارتش پاکستان در منطقه باجور اجنسی خبر دادند.


 خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از حمله مسلحانه شبه نظامیان به پاسگاه های مرزبانی ارتش پاکستان در منطقه باجور اجنسی خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شبه نظامیان مسلح روز گذشته یک پاسگاه های مرزبانی ارتش پاکستان در بخش واره ماموند از توابع باجور را هدف قرار دادند که در اثر دست کم سه نظامی ارتش پاکستان جان باخته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

طبق اعلام منابع آگاه، ارتش پاکستان در این حمله علاوه بر تلفات جانی محتمل خسارات مالی نیز شد، در پی این حمله مسلحانه یک پاسگاه مرزبانی ارتش پاکستان به صورت فوری تخلیه شد.

منابع آگاه مدعی شدند ارتش پاکستان پس از این حمله با استفاده از توپخانه های اقدام به شلیک کور به سمت مناطق اطراف نمودند که مناطق مسکونی را نیز تحت تاثیر قرار داد.

شبه نظامیان مسلح همچنین در دومین حمله خود یک مرکز دیده بانی ارتش پاکستان واقع در منطقه ناوه پاس بخش ناوگئی هدف قرار دادند، در اثر این حمله یک نظامی ارتش پاکستان جان خود را از دست داد و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

مقامات نظامی ارتش پاکستان تاکنون هیچ بیانیه ای در این خصوص صادر نکرده اند.

ارسال نظر

 
1