خبر فوری

 
 
حمله تحریک طالبان پاکستان به خودروی پلیس در شهرستان تانک خیبر پختون خوا
کد خبر :811643416

11:35 1400/11/19


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, پذیرش مسئولیت حمله, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تانک, تحریک طالبان پاکستان, حمله تروریستی, محمد خراسانی,

افراد مسلح ناشناس شب گذشته به خودروی گشت پلیس در شهرستان تانک ایالت خیبر پختون خوا حمله نمودند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس شب گذشته به خودروی گشت پلیس در شهرستان تانک ایالت خیبر پختون خوا حمله نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، وقار احمد رئیس مرکز پلیس تانک در این باره خبر داد: افراد مسلح ناشناس خودروی تیم گشت روزانه پلیس را در منطقه کوت اعظم واقع در نزدیکی بازار گومل شهرستان تانک به وسیله بمب هدف قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه انفجار بمب مذکور خودروی پلیس دچار آسیب شد، اما این حمله هیچ تلفات جانی در پی نداشته است.

این مقام پلیس شهرستان تانک خاطرنشان کرد: به دنبال وقوع این انفجار نیروهای امنیتی و پلیس با حضور در محل حادثه منطقه را تحت محاصره خود درآورده و عملیات جستجو برای شناسایی عاملان احتمالی این حمله را آغاز نمودند.

از سوی دیگر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای که آن را در پایگاه اطلاع رسانی خود منتشر نموده است، مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت.

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در این بیانیه ابراز داشت: روز گذشته مجاهدان تحریک طالبان پاکستان خودروی پلیس را در منطقه کوت اعظم شهرستان تانک ایالت خیبر پختون خوا با بمب هدف قرار دادند که در نتیجه آن خودروی مذکور منهدم و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1